Home » , , » Ulama Politik Guna Ilmu " Pisang Tanduk Ikat Bersimpul" Untuk Kendong Isteri Orang

Ulama Politik Guna Ilmu " Pisang Tanduk Ikat Bersimpul" Untuk Kendong Isteri Orang

Written By Unknown on 05/09/2014 | 9:34 pm

Semalam aakj ceritakan serba sedikit cerita manusia haiwan yang berselindung di sebalik jubah dan serban usung bini orang hingga ke kaki gunung sejuk..Genting Highland.

Malam ni aakj nak sambung sedikit je..sebab siri ni panjang dan maklumat yang aakj dapat pun berkala..

Mangkok ni selain hebat ceramah politik maki hamun dengan sekali sekala  selit ayat quran dan hadis..dia juga hampir setiap malam berceramah di surau surau kawasan taman perumahan..malah ada juga dia menyelit buka kitab di surau pusat pengajian tinggi..

Orang tua tua kata..sambil menyelam kalau tak terminum air bukan menyelam namanya..terminum teh atau kopi yang dihidang jemaah masjid atau surau itu biasa..tapi kalau tertelan air liur kerana tengok jemaah muslimah yang hadir..itu dah luar biasa..tambah gila bila telan air liur tak kira bini orang atau anak dara orang.

Patutlah masa mengajar..tirai pemisah jemaah wanita diminta buka supaya lebih afdal dapat lihat tok guru yang mengajar..rupanya mangkok ni ada muslihat lain..mulut baca kitab..mata berkenyit kera dengan jemaah muslimah yang di belakang saf lelaki.

Kenyit mata..ayat manis..tunjuk caryng..selit cerita berahi..selit cerita "nikmat pisang tanduk bersimpul"..selit segalanya..

Paling gila sebaik saja tutup kitab..siap pesan..siapa yang ada masalah rumahtangga kalau malu nak bertanya depan jemaah lain..sila sms atau call dia..itulah cara beliau mulakan langkah untuk kendong bini orang ke kaki gunung...

Lupa nak bagitau..ulamak politik ni punyai isteri lebih dari satu ketika kejadian ini..bersambung...

Siri ke 3 :
"Suami bendul isteri menyanggul...akhirnya ketagih pisang tanduk yang diikat bersimpul"

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger