Home » » Personaliti "YouTube" Bangga Tidak Solat Raya Di Masjid?

Personaliti "YouTube" Bangga Tidak Solat Raya Di Masjid?

Written By Unknown on 17/08/2013 | 12:47 pm

Bila amalan agama mula d pikir dan cuba d sesuaikan dengan logik akal maka saat itu bermulalah keruntuhan iman seseorang...yang paling kita takut..bukan IMAN runtuh..IMAN tercabut sebab cuba SAMAKAN Islam dengan kepercayaan yang lain.

"Artis Internet" kat atas tu lupa..beliau jagi glamor yang kerana 'sukatan' klik view d setiap video yang dia buat dan dia letak d saluran maya yang namanya YOUTUBE..dia lupa..itu bukan tahap glamor yang sebenar..setakat lihat jumlah 'view' atau pengunjung video kita..

Nak masuk geraja ke nak pergi kunjung rumah berhala ke aakj bukannya nak kisah sangat..tapi kalau dah mula keluarkan kenyataan yang berbau TERUJA atau terasa HEBATNYA kepercayaan lain atau lebih tepat lagi dah mula rasa kepercayaan lain sama taraf dengan ISLAM maka..nauzubillah..anda sendiri boleh ukur tahap pemikiran sebenar manusia itu..

Sorry lah derr..aakj tak pernah minat anda..cuma agak terkejut dengan kenyataan "Tak beraya d masjid.." apa maksud mamat ni pun aakj tak tahu...maybe dia busy atau hanya ini saja peluang boleh melawat gereja tersebut..solat raya ni sunat je..tahun depan kalu hidup lagi boleh solat..ini kot yang ada dalam kepala budak youtube ni..mungkin...


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger