Latest Post

Dewan Ulama Pas Buka Semula Isu Video Seks Siapa?

Written By Azmy Klanajaya on 01/08/2014 | 11:25 am

Baru nak sedar?
Bila dah nak mampos baru nak sedar dan baru nak buka mulut..dulu bila kita cakap video seks tu ori..puok kera nilah yang dok sibuk tepis siap dengan reka dalil dan nas sendiri..pui!!

Statistik Terkini Pusat Maksiat Selangor & Pulau Pinang

Nauzubillah...Pas memang celaka !!

Kelantan Terkini : Foto Maut Ketika Bertapa Dalam Gua



Gua Musang: Keghairahan seorang bomoh warga Indonesia yang bertapa untuk menambah ilmu berakhir dengan tragedi apabila dia terpaksa menahan kesakitan hampir 24 jam akibat patah tangan kiri selepas terjatuh dalam sebuah gua di Rancangan Tanah FELDA Chiku, di sini, Selasa lalu.

Dalam kejadian jam 3.30 petang itu, mangsa Khairul Anwar Rudin, 31, yang dalam perjalanan keluar dari gua dan berada pada ketinggian 10 meter bersama rakannya dipercayai terjatuh selepas terkejut melihat seekor ular putih.

Mangsa berjaya diselamatkan Bomba dan Penyelamat pada jam 2.45 petang kelmarin selepas dia ditemui seorang peneroka yang kebetulan berada di kawasan berkenaan.

Dia yang dikejarkan ke Klinik Kesihatan Chiku 3 untuk menerima rawatan kini dilaporkan stabil, manakala rakannya Haslinda Isa, 44, tidak cedera.

Menceritakan detik cemas itu, Haslinda berkata, mereka mula masuk ke dalam gua berkenaan pada jam 11 pagi Selasa untuk bertapa.



 ~ Sumber

Selangor : Foto Terkini 6 Lelaki Melayu Di Tetak

Enam lelaki melayu telah di tetak oleh seorang lelaki yang di percayai berbangsa India dengan kejam nya menyebabkan kecederaan parah.

Kejadian dipercayai berlaku di Pandamaran Klang, mangsa di tetak bertubi-tubi yang menyebabkan ada di antara mereka putus pergelangan tangan dan luka yang parah di badan dan tangan.

Punca sebenar kejadian masih di siasat oleh pihak berwajib kesemua mereka yang cedera parah di hantar ke Hospital untuk menerima rawatan.

















sumber

Rakaman Video Aksi Seks Suami Isteri Berakhir Dengan Kematian



KOTA KINABALU: Ia bermula dengan mencuri rakam aksi seks pasangan suami isteri yang juga jiran berhampiran rumahnya menggunakan telefon bimbit kira-kira jam 12.30 tengah hari kelmarin.

Tidak cukup dengan itu, lelaki terbabit menunjukkan rakaman curi berkenaan kepada anak lelaki pasangan terbabit yang berusia 17 tahun dan beberapa jiran sambil melemparkan beberapa komen sinis.

Bagaimanapun, perbuatan tidak bermoral itu berakhir dengan tragedi apabila La Kampo, 47, maut akibat ditikam dengan pisau oleh lelaki dalam rakaman itu, kira-kira tujuh jam kemudian.

Kejadian berlaku di perkampungan setinggan Kampung Bukit, Batu 2 1/2, Sandakan, kira-kira jam 7.30 malam kelmarin.

Ketua Polis Daerah, Asisten Komisioner Rowell Marung, berkata suspek mendapat tahu aksinya di kamar tidur dirakam apabila terdengar suara mangsa berbual dengan anaknya di ruang tamu.

Katanya, mangsa dikatakan menunjukkan rakaman di telefon bimbit itu kepada anak remaja suspek di rumahnya (suspek) sambil melemparkan kata-kata sinis dan didengar oleh suspek.

“Melihat suspek keluar dari bilik, La bergegas meninggalkan rumah suspek dan menunjukkan pula rakaman sama kepada beberapa jiran.

“Tidak lama selepas itu, suspek dikatakan pergi ke rumah La dan memberi salam sambil meminta izin untuk masuk.

“Suspek kemudian mengarahkan La duduk di kerusi manakala isterinya berada berhampiran. Secara tiba-tiba, suspek mengeluarkan pisau sepanjang kira-kira 15 sentimeter (sm) lalu menikam perut serta lengan La sebanyak lima kali, mengakibatkan mangsa mati di tempat kejadian.

“Suspek kemudian keluar dari rumah itu dan terus ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Sandakan dengan membawa pisau yang dipercayai digunakan dalam kejadian itu,” katanya ketika dihubungi Berita Harian, semalam.

Mengesahkan kedua-duanya bukan warga tempatan, Rowell berkata, La mati di tempat kejadian dan mayatnya dihantar ke Hospital Duchess of Kent untuk bedah siasat.

Katanya, suspek kini ditahan reman, manakala kes disiasat menerusi Seksyen 302 Kanun Keseksaan yang membawa hukuman mati. ~ BH


foto hiasan

Terbaru : Tesco Jual Ayam Tebuk Sempena Raya?

Mohon Jakim pandang serius isu ini...apakah benar dakwaan ini..

Kerajaan Lim Guan Eng Layan OKU Macam Haiwan

Written By Azmy Klanajaya on 31/07/2014 | 7:11 pm

Surat Kabar Cina..maaf aakj tak reti nak terjemah..cuma headlinenya kata layanan terhadap OKU amat teruk sekali..lihat foto..

Melaka Terkini : Foto Pelajar Maut Terlebih Makan Kambing Bakar


Alor Gajah – Keriangan sekumpulan bekas pelajar sekolah mengadakan perjumpaan Hari Raya sambil menikmati kambing bakar di tepi pantai, malam tadi bertukar kejutan menyedihkan apabila seorang daripada mereka sakit perut dan maut ketika dirawat di sebuah klinik di Masjid Tanah di sini, kira-kira 11 pagi ini.

Menurut sumber, Abdul Kader Joned, 45, anak bungsu dari sembilan beradik mengadu sakit perut dan pinggang selepas dikatakan makan terlalu banyak daging kambing bakar menyebabkan dia dihantar ke Klinik Kesihatan Masjid Tanah untuk rawatan.

Terdahulu, katanya, Abdul Kader menyertai satu perjumpaan bekas rakan sekolah menengahnya di pantai peranginan Pengkalan Balak dekat sini, malam tadi yang turut menyediakan kambing bakar.

Sumber itu berkata, Abdul Kader makan kambing bakar dalam jumlah yang banyak sebelum mengalami masalah sakit perut.

“Mangsa mengadu pada beberapa rakannya dan dihantar ke klinik berkenaan namun keadaannya semakin lemah dan kritikal.

“Dia disahkan meninggal dunia ketika dirawat tiga doktor di klinik berkenaan,” katanya.

Ketua Polis Daerah Alor Gajah Superintendan Mohamad Laham berkata, mangsa didapati tiada rekod perubatan lampau dan disahkan meninggal dunia ketika menerima rawatan diklinik berkenaan.

“Mayat mangsa kemudian dihantar ke Bilik Mayat Hospital Alor Gajah untuk bedah siasat dan kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut,” katanya. – Harian Metro

Beranikah Kerajaan Malaysia Tutup Bank HSBC ?


Pensyarah Kanan Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM), Ustaz Dr. Zaharuddin Abd Rahman menyeru semua pengguna bank HSBC untuk menutup akaun mereka sebagai protes terhadap bank tersebut yang menyokong Israel dalam pergolakan yang sedang berlaku di Semenanjung Gaza sejak tiga minggu lalu.

HSBC dilaporkan oleh BBC, telah menutup akaun bank beberapa pertubuhan Muslim dan orang perseorangan yang membantah serangan kejam Zionis Israel.

Menulis di laman Facebook, Zaharuddin berkata, “dengan berita ini, seluruh umat Islam dan pendokong kemanusiaan DIGALAKKAN menutup akaun bank HSBC mereka, termasuk HSBC Amanah. Sebagai menyahut tindakan HSBC menutup akaun orang Islam yang terlibat dalam kempen membantah serangan kejam Zionis Israel”. – MYNEWSHUB.MY



Kluang : Kanak-Kanak Maut Kena Mercun Bola


Simpang Renggam: “Sebaik mercun bola meletup, Mohd Hafi Rayan yang berada dalam dakapan saya terkulai bagaikan terkena tembakan,” kata Abdul Rahman Endot yang menceritakan detik anak bongsunya berusia dua tahun terkena mercun pada 1 Syawal.

Dalam kejadian jam 12.45 tengah hari di Kampung Ithnin Maarof di sini, mangsa yang cedera di dada, muka, tangan kiri dan kecederaan dalaman, meninggal dunia ketika mendapatkan rawatan di Hospital Kluang.

Abdul Rahman cedera ringan di muka, telinga dan bibir.

Abdul Rahman ketika ditemui semalam, berkata sebelum kejadian, beliau bersama anaknya menyertai kumpulan marhaban bersama penduduk kampung.

Sebaik memberhentikan motosikal di hadapan sebuah rumah bagi menantikan kunjungan kumpulan marhaban, tiba-tiba sebiji mercun bola jatuh dari atas pokok dipercayai dibaling oleh seseorang sebelum meletup di hadapan mereka.

Selepas mercun bola itu meletup, Hafi Rayan terus terkulai dan berlumuran darah. 

Berikutan itu, mangsa dikejarkan ke Klinik Simpang Renggam untuk rawatan awal sebelum dirujuk ke Hospital Kluang. Bharian

Jutawan MLM Haram Tawar Bayaran Balik Pelabur



Peserta skim pemasaran pelbagai peringkat (MLM) kontroversi kendalian Zhang Jian, yang mengisytiharkan dirinya sebagai jutawan Cina layak menuntut kembali bayaran balik jika mahu membatalkan pelaburan mereka.

Perkara itu dimaklumkan pengedar kanannya, Jessy Lai.

“Mereka mempunyai masa sehingga 14 Ogos untuk membatalkan keahlian.

“Hanya bawa kad pengenalan, kita akan ambil gambar serta klip video anda menyatakan sebab-sebab mahu batalkan dan kami akan memberikan bayaran balik secara terus,” kata Lai menerusi sidang media pada Rabu.

Bagaimanapun beliau berkata, bayaran balik hanya akan diberikan kepada mereka yang tidak pernah memperkenalkan mana-mana ahli baru kepada kumpulan itu.

Baru-baru ini Zhang menjadi topik berita selepas papan iklan wajahnya dikesan di Pulau Pinang, mengisytiharkan dirinya sebagai ‘bakal manusia terkaya di dunia.

Malah berdasarkan iklan dalam lawan web syarikat itu, orang ramai dikatakan boleh mendapatkan wang besar tanpa perlu bekerja.

Bagaimanapun Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan mengisytiharkan skim MLM yang dipelopori Zhang sebagai haram kerana syarikat itu tidak berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) dan ia tidak mempunyai lesen daripada kementerian untuk menjalankan pernigaan MLM.

Selain itu Lai turut menafikan laporan media bahawa sekurang-kurangnya 100 orang ahlinya hadir di pejabat syarikat itu di sini untuk membatalkan keahlian mereka sejak berita tentang tawaran bayaran balik itu dihebahkan di Internet sebelum pengumuman rasmi.

“Kami tidak menerima apa-apa permohonan sehingga sekarang,” katanya.

Beliau menegaskan bahawa proses pengembalian itu hanya boleh dilakukan di pejabat.

Mengenai lokasi Zhang ketika ini, Lai berkata pengasas MLM itu kini sedang meneroka luar negara.

Ditanya sama ada Zhang akan muncul bagi menjelaskan mengenai perniagaannya, Lai berkata beliau hanya akan muncul untuk urusan rasmi dan bukan untuk menjawab tuduhan terhadapnya.

Sumber : Mstar


Hina Berhala Hindu ; Ustaz Pas Melutut Merayu Minta Maaf



Aakj ; Bagaimana dengan Paderi bangsat yang hina Kalimah Allah dan hina mahkamah..berapa banya repot polis dah buat? apa tindakan terhadapnya dan ada si bangsat ni nak minta maaf kerena timbulkan ketegangan umat Islam Malaysia?

Berani ke Presiden MIC nak tegurPaderi bangsat ni? Aakj tolak ketepi isu Ustaz politik ni berlabel Pas..isu ini kena tengok secara menyeluruh..Adilkah kita ?!!


Baca apa portal pro pakatan haram tulis :


Pendakwah bebas Ustaz Shahul Hamid Seeni Mohd semasa sidang media di mana beliau memohon maaf kerana kenyataan yang dibuatnya dalam ceramahnya. – Gambar The Malaysian Insider oleh Hasnoor Hussain, 31 Julai, 2014. Pendakwah bebas Ustaz Shahul Hamid Seeni Mohd hari ini tampil mengemukakan permohonan maaf dan menafikan niat menghina kaum India atau agama Hindu dalam ceramahnya empat tahun lalu.

Pendakwah daripada Pulau Pinang itu berkata, beliau tidak berniat menyinggung perasaan mana-mana pihak apabila melarang membeli produk Hindu seperti serbuk kari Alagappa’s dan Baba’s di hadapan penonton.

Beliau dalam ucapannya empat tahun lalu turut mempersendakan patung dewa Hindu yang terletak dihadapan premis kilang Alagappa’s di Bukit Mertajam.

“Bukan niat saya untuk menghina dan mencetuskan ketegangan kaum.

“Saya cuma hendak tarik perhatian pendengar,” katanya pada sidang media di masjid daerah Seberang Prai Tengah, Pulau Pinang hari ini selepas kenyataannya direkodkan polis.

Shahul menimbulkan kemarahan penganut Hindu apabila rakaman videonya menghina agama terbabit dimuat naik di YouTube.

Semalam, Pemuda MIC dan beberapa badan bukan kerajaan (NGO) mengadakan protes di Brickfields, mendesak pihak berkuasa mengenakan tindakan tegas terhadap Shahul.

Di George Town, Pulau Pinang semalam, 30 wakil MIC, Parti Progresif Penduduk (PPP) dan beberapa NGO India membuat laporan polis, menjadikan 400 jumlah keseluruhan laporan dibuat ke atas Shahul di seluruh negeri.

Pendakwah itu dalam rakaman berkata: “Jika kamu pergi ke kilang Alagappa’s dekat Permatang Pauh, kamu tengok dekat pintu gerbang ada kepala tokong terjelir lidah panjang. Tuan-tuan tahu kenapa dia jelir lidah? Pasal mana yang rempah baru tokong kena rasa dulu sebelum jual.”

Presiden MIC Datuk Seri G Palanivel dalam kenyataan hari ini juga menyatakan bukan tugas Shahul untuk mengkritik kepercayaan Hindu.

Shahul juga meminta maaf kepada masyarakat beragama Hindu dan rakyat Malaysia dalam akaun Facebook dan menyiarkan video maaf kerana kenyataannya sebelum ini.

Beliau mengulangi dakwaan tidak sedar ceramah yang sudah lama itu direkodkan dan dimuat naik dalam media sosial.

“Sejujurnya saya minta maaf atas kenyataan itu dan mungkin menghina komuniti India beragama Hindu. Saya jamin perkara ini tidak akan berulang… ini kali terkahir,” katanya.

Shahul berkata beliau sedar dirinya juga berketurunan India.

“Saya rela berjumpa pemimpin masyarakat India dan menjelaskannya sendiri.

“Saya juga berharap laporan polis yang dibuat terhadap saya ditarik balik dan saya tidak akan dikenakan hukuman.

“Saya harap ada peluang untuk saya perbetulkan keadaan,” katanya.

Beliau turut menafikan membuat kenyataan itu atas kapasitinya sebagai ahli PAS.

“Kalau beri ceramah saya buat atas kapasiti sebagai seorang penceramah peribadi bukan ahli PAS. Saya tidak pegang apa-apa jawatan parti.

“Saya tidak faham kenapa hendak dijadikan isu, kenapa hendak kaitkan dengan parti politik,” katanya.

Beliau turut mengakui menerima ugutan bunuh melalui panggilan telefon dan Facebook sejak video itu tersebar dan sudah membuat laporan polis mengenainya.

Sebelum itu, Timbalan Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang Datuk Dr Mujahid Yusof Rawa berkata semua rakyat Malaysia perlu bersatu demi mempertahankan keamanan dan keharmonian negara.

Ahli Parlimen Parit Buntar itu berkata, Shahul sudah pun meminta maaf dan isu itu perlu dihentikan segera.

Katanya, isu itu akan menyemai kebencian masyarakat jika terus dimainkan. – 31 Julai, 2014.

The Malaysian Insider : Bahasa

Video : Polis DSP India Ludah Polis ASP Melayu, Polis Lain Tengok Saja...


video

Aakj ; tuuuihhHHH !!! hidup ni jangan jadi bangsat dan hina sangat !!!

Sekarang ini tengah kecoh tentang klip video seorang pegawai polis berpangkat DSP bernama Ravindran Kutty Krishnan (PT C41) dari IPK Selangor sedang memaki hamun, mencerca dan meludah seorang pegawai polis Melayu bernama ASP Ahmad bin Mat Noor.



Dalam klip video berkenaan, DSP Ravindhran telah menanggalkan baju dan mencabar ASP Ahmad untuk beradu tenaga. Cermin meja pejabat ASP Ahmad juga telah dipecahkan, selain dinding dan peralatan di dalam bilik pegawai polis berbangsa Melayu itu juga telah dirosakkan oleh DSP Ravindhran.

Insiden ini telah berlaku di hadapan Tuan KJKA Selangor.

Dilaporkan, kejadian ini berlaku setiap hari dan DSP Ravindhran bukan sahaja ASP Ahmad tetapi juga beberapa orang pegawai dan anggota bawahan yang lain. Mereka bukan sahaja dipukul, ditendang bahkan turut diludah.

Beberapa orang pegawai dan anggota yang menjadi mangsa DSP Ravindran, mula mempertikaikan pegawai berkenaan. Malah mereka sudah mula mempersoalkan bilakah kezaliman dan penindasan yang dilakukan oleh DSP Ravindran yang sangat sombong dengan pangkatnya, akan berhenti.





atau terus klik d SINI

Malaysia Tempat Latihan HAMAS !



Aakj : Satu pembohongan yang nyata..yang dikarang skripnya agar Malaysia bakal menjadi mangsa tekanan seterusnya !! tuuuiHHH !!

Baca laporan mengarut di bawah ini !!

KUALA LUMPUR: Seorang pejuang Hamas yang ditahan Israel mendedahkan dia menerima latihan di Malaysia untuk melancarkan serangan rentas sempadan menggunakan payung terjun berkuasa, menurut satu laporan Jerusalem Post.

Shin Bet (Agensi Sekuriti Israel) berkata suspek tersebut merupakan seorang komander sebuah unit Hamas yang berjaya ditahan di Khan Younis.

Pejuang itu memberitahu para penyiasat bahawa latihan yang diterimanya adalah sebahagian daripada persiapan Hamas untuk menentang Israel di Semenanjung Gaza.

Pejuang itu dikatakan menyertai Hamas pada tahun 2007 dan menjadi ahli sayap ketenteraannya yang bernama Izzadin Kassam.

Dia dilaporkan ke Malaysia pada 2012, di mana dia dan sembilan anggota Hamas lain menjalani latihan menerbangkan payung terjun berkuasa.

Shin Bet berkata pejuang Hamas itu menyertai unit rizab Hamas pada tahun yang sama dan telah ditugaskan untuk operasi-operasi khas.

Pada tahun 2013, pejuang Hamas itu menyertai unit elit dan menerima senapang Kalashnikov untuk dibawa bersamanya pada setiap masa.

Dia kemudian dilatih menggunakan senapang M-16, bom tangan roket dan bom lain.

Pejuang-pejuang tersebut juga telah diajar bagaimana untuk menculik askar dan cara peperangan dalam terowong.

Shin Bet berkata pejuang Hamas itu dijadualkan untuk melatih pejuang lain dalam kemahiran pertempuran bulan ini.




Skandal RM200juta : Jawapan Kepada Kenapa DAP Bersungguh Nak Kuburkan Khalid?!!!


Pendedahan yang ringkas tetapi mudah difahami.

Why is DAP siding with PKR to replace MB Khalid?

To recap: In April 2013, a vast swathe of land, covering 1,172 acres – that lies close to Kota Kemuning, Putra Heights and Bandar Rimbayu with accessibility to four major highways - was sold to Tropicana for RM1.297 billion, payable over a period of 20 years.

Less than ten months later, in Jan 2014, Tropicana sold just 25% of this land (308.72 acres) to Eco World for RM470.67 million cash. Up to that point, the only payment it had made to Permodalan Negeri Selangor Bhd (PNSB) was a deposit of RM50 million.

On hearing this, on March 29, Khalid was fuming mad and requested accelerated payment from Tropicana for the sum of RM844.2 million instead of RM1.3 billion over 20 years. The sum is yet to be paid.

They were able to make this outrageous sale because under the agreement, some smart fool in PNSB decided to transfer the full power of attorney to all the land to the buyer despite only receiving RM50 million out of RM1.3 billion.

Word on the market is that MB Khalid is making it hard for this sale to Eco World to proceed unless Selangor receives full payment.

Tropicana is still negotiating with MB Khalid for this but Khalid is insistent on the full amount to be paid first before allowing the transfer : 

http://www.bursamalaysia.com/market/listed-companies/company-announcements/1581685

BTW, Tropicana is owned by Danny Tan.

Danny Tan and brother Vincent Tan are now doing big-time property development in Penang including the RM10 billion GDV Bayan Mutiara Penang World City project (where they bought the land at a very cheap RM240 psf payable over 5 years from the Penang State Govt) and also the IKEA Batu Kawan deal thru Ivory Properties Group. Vincent Tan is also involved in the multi-billion redeveloping of the Penang Turf Club

So, other than a common big-time property developer,friends, why else is DAP concerned with removing Khalid as Selangor MB?

Perhaps this article from more than one year ago before GE13 by RPK regarding this land sale can shed some light. Look for two senior DAP leaders (and one senior PKR leader) that RPK had implicated in his story here:

The names are in the same paragraph as the RM200 million "donation".

By the way, coincidence of coincidence. Both of these two very senior DAP leaders have since been dropped as Selangor EXCO with one not even getting a seat to contest in GE13. I wonder why?

MUST READ: http://www.malaysia-today.net/abu-abu-abu/

lol.. this deal is not gonna be easy to explain for them..

1) why the extra generous 20 years payment terms?
2) who transferred full ownership of the land to them even though they only paid RM50 million out of RM1.3 billion deposit and hence allowing them to make RM420million cash profit within 10 months.
3) Why did MB Khalid get angry and demanded full payment immediately instead of 20 years - just less than a year after the contract was signed?

Sumber : https://m.facebook.com/lim.siansee/posts/1533428540209268





Teringin bebenor teman nak dengar penjelasan Rafizi pasal skandal yang melibatkan parti sendiri. Asyik jadi whistleblower je. Sekali orang lain tiup kau 'wisel' baru kau tau.

*SPRM oh SPRM....di manakah dikau....?


 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger