Home » » Terkini !! Foto Azhar Idrus Terlibat Dalam Kemalangan Kereta Remuk Teruk...Laju Ke?

Terkini !! Foto Azhar Idrus Terlibat Dalam Kemalangan Kereta Remuk Teruk...Laju Ke?

Written By Unknown on 17/08/2013 | 10:45 am




Aakj terima foto ni daripada sahabat Terengganu..nampak gaya macam kereta Azhar Idrus terlibat dalam kemalangan..dia pun ada kat situ..

Kalau betul dia yang mengalami kemalangan tu..aakj ucapkan simpati..ye lah..tak suka kat dia tu isu lain tapi kalau sapa pun yang terima kecelakaan..aakj tetap simpati..

Kepada Abang Polis..sapa pun yang salah maka jalankan tugas anda..amanah tetap kita jalankan tak kira siapa yang salah..(hehe)..kalau tengok foto ni..ia berlaku d trafik light..ishhh sapa yang langgar lampu merah ni...

Tempat dan masa kejadian tak pula sahabat aakj bagi tahu..tunggu kalau dapat info terbaru..aakj update yaa...

Share this article :

Post a comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger