Home » » Segamat ; Bomoh Guna Lidah Ubati Pesakit Wanita...

Segamat ; Bomoh Guna Lidah Ubati Pesakit Wanita...

Written By Unknown on 21/09/2014 | 1:07 pm

kes cabul

Seorang remaja berusia 18 tahun yang menemani ibu beliau yang sakit untuk mendapatkan rawatan tradisional di Segamat mendakwa telah diserang secara seksual oleh seorang lelaki yang mengaku dirinya sebagai seorang guru agama, lapor akhbar berbahasa cina, Guang Ming Daily.

Laporan itu menyatakan bahawa remaja itu diberitahu untuk menerima rawatan bagi pihak ibunya untuk membuatkan “ubat” tersebut mujarab , apabila dia membawa ibunya ke pusat yang terletak di sebuah rumah kedai di Taman Yayasan pada malam Ahad.

Selepas bersetuju, remaja itu telah dibawa ke sebuah bilik gelap dan diminta untuk menanggalkan pakaian oleh seorang lelaki berusia 29 tahun.

Apabila ditanya mengapa, guru tersebut meminta untuk tidak bertanya lebih dan mendakwa bahawa ia adalah kaedah untuk merawat ibunya.

Guru tersebut kemudian menyerang remaja tersebut secara seksual, termasuk meraba seluruh badannya dan dia turut melakukan onani beberapa kali.

Beliau juga berulang kali memasukkan lidahnya ke dalam mulut remaja itu, dengan mendakwa bahawa ia adalah sebahagian daripada rawatan.

Sesi ini berlangsung selama lebih daripada lima jam dan berakhir pada pukul 3 pagi hari berikutnya.

Remaja tersebut turut diminta kembali untuk ‘sesi rawatan kedua’ pada hari berikutnya seorang diri . Sesi ini bermula pada pukul 11.30 malam dan berakhir pada pukul 6 pagi.

Selepas sesi kedua, remaja itu memberitahu ibunya di rumah bahawa dia tidak mahu pergi untuk sebarang rawatan lagi kerana berasa tidak selesa.

Dia menceritakan perkara tersebut kepada ibunya dan kemudian dibawa untuk membuat laporan di balai polis Buloh Kasap.

Seorang remaja berusia 21-tahun yang merupakan rakan remaja tersebut , juga mengalami hal yang sama semasa beliau mengiringi masa depan ibu mertuanya untuk rawatan beliau di pusat itu pada malam Sabtu.

Beliau juga membuat laporan polis pada hari yang sama.


sumber
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger