Home » , » Kempen Mansuh Akta Hasutan Mula Di Gerakkan : UMNO-BN Bakal Angguk Seperti Mansuh I.S.A?

Kempen Mansuh Akta Hasutan Mula Di Gerakkan : UMNO-BN Bakal Angguk Seperti Mansuh I.S.A?

Written By Unknown on 04/09/2014 | 11:26 am


“Akta Hasutan tidak akan dimansuhkan oleh mana-mana pentadbiran Umno BN, malah mereka menggunakan juga peruntukan dalam akta lain untuk terus menekan pihak yang berbeza pendapat dengan mereka.

“Tindakan menggunakan Akta Hasutan dan akta-akta lain untuk mendakwa pemimpin Pakatan Rakyat, tokoh akademik dan orang ramai kebelakangan ini melambangkan wajah sebenar pentadbiran Najib,” tegas Rafizi.



Kalau baca apa yang lembu Pkr cakap dalam portal jamban mereka..nyata tindakan Kerajaan BN yang dilihat bertegas dalam usaha mengekalkan keamanan negara mula dirasai oleh puok kera ni.

Bayangkan mereka mula takut bila sekor sekor mula d dakwa di atas akta Hasutan

Lembu Pkr tu terpaksa susun ayat kononnya pemimpin gila mereka ditahan atas sebab "berbeza pendapat" dengan mereka !!

Lembu Pkr ni cuba kelirukan rakyat tentang apa kesalahan pemimpin gila mereka yang menyebabkan mereka d seret ke mahkamah.

Kalau menghasut boleh jadi halal..kalau fitnah dibenarkan sewenangnya..kalau menghina Sultan, Raja dan Pemimpin Utama Negara boleh dijadikan modal untuk meraih undi..kalau menghina Islam dan menghina kaum boleh dijadikan sumber menang pilihanraya...Apakah "kalau" ini mampu jadikan Malaysia sebuah negara yang aman sehingga kini?

Anjing-anjing yang otaknya rosak sedang berusaha agar mereka bebas sebebasnya 'berjalan atas mukabumi ini' sehinggalah mereka dapat BERKUASA sepenuhnya..ketika itu..anda semua akan lihat apa yang mereka akan buat kepada Rakyat Jelata...anda akan lihat bagaimana mereka akan kekang Rakyat Jelata dan saat itu menangislah airmata darah sekali pun..anda takkan mampu ubah apa-apa !

Kepada Pemimpin Kerajaan BN..ketika ada kuasa ini..ketika masih berkuasa saat ini..gunakanlah sebaiknya untuk mengekang Anjing-Anjing Liar yang bertuan ini !!

Kembalikan ISA !! Rakyat sedang meraung mohon dikembalikan..dengarkanlah rintihan mereka yang memberi undi kepada kamu !

Akta Keharmonian yang dicadangkan untuk menggantikan Akta Hasutan..lupakanlah !


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger