Home » » #PRKkajang ; Talian Hayat Terakhir Kes Liwat ?

#PRKkajang ; Talian Hayat Terakhir Kes Liwat ?

Written By Unknown on 11/02/2014 | 2:53 pm


Seluruh Rakyat Malaysia menanti..menunggu..apakah kesudahan Perbicaaraan Kes Liwat II Anwar yang d anggap paling panjang dalam sejarah Malaysia..mungkin dunia haha..apa tidaknya..bertangguh saja dekat 100 kali dengan 1001 alasan..hinggakan alasan terakhir adalah menolak peguam kerajaan menjadi Ketua Pendakwaraya..

Aakj teringat dan rasanya Rakyat Malaysia juga tidak lupa bagaimana Anwar kerah seluruh anjing dan hamba abdinya termasuk dari parti yang berlabelkan Islam untuk datang ke Mahkamah ketika hari beliau bakal d jatuhkan hukuman atas dakwaan meliwat pekerjanya sendiri, Saiful Bukhari.

Wanita Pas turut datang menari dan menyanyi d luar Mahkamah bagaikan d rasuk hantu iblis setan dan jin..hahaha menyanyi lagu demi nak Anwar d bebaskan..dan paling hina..anjing sanggup datang seawal jam 3 pagi..semuanya dapat upah..nasi bungkus dan sirap kosong..ketua penaja yang bawa orang dapat RM100-RM200 sekepala yang d bawa..hehe yeke..aakj tanya je tu..

Walaupun nampak seolah Anwar nampak menang kes tersebut kerana bukti DNA d katakan tercemar..istilah tercemar bukannya ambil airmani Anwar dan letak dengan sengaja dalam dubur Saiful..tercemar dalam konteks "cara ambil sample dengan tanpa persetujuan suspek"? adehh aakj pun tak pandai nak ulas bab teknikal ni hehe..yang penting Anwar 'terlepas' dengan bukti tercemar buat seketika..namun Hakim TIDAK kata ANWAR TIDAK LIWAT atau KEJADIAN LIWAT TIDAK BERLAKU..

Kini..Anwar bergelut lagi..yang pasti tarikh Hari Rayuan makin hampir..makin kelam kabut Anwar..yaa dia bangkit mencipta keadaan agar kononnya BN AKAN HALANG BELIAU BERTANDING DENGAN CARA PASTIKAN BELIAU BERSALAH? Nauzubillah harap Anwar tidak berfikir sebegini..hehe..

Kita sama-sama tunggu..apakah Anwar round Kajang demi cipta persepsi bahawa dialah yang paling layak jadi MB atau nak lari dari Penjara Kajang atau Sungai Buluh?

Aakj tak berani nak ulas panjang..takut hina Mahkamah..cuma minta Rakyat Malaysia lihat dan perati..apa makna sebenar Anwar sanggup turunkan darjat dari nak jadi Perdana Menteri kepada Menteri Besar..dan Yakinlah, belum tentu Allah benarkan kalau manusia yang bernafsu haiwan memimpin negeri Selangor...

Sama-sama kita perhati..akan terkeluar dari mulut anjing Anwar.."Kerajaan BN Zalim kerana aniaya Anwar.." dan media asing pun sambuuuuut hahaha opsss bukan menuduh..nak u all perhati...

(yelah Paderi yang HINA MAHKAMAH pun Gani Patail tak dakwa pun lagi...ni kalau buat stori ganas sikit takut ke dalam aakj macam sahabat aakj yang kena 28 hari d penjara kajang hari tu..)


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger