Home » » #PRKkajang ; Anwar Ceramah Tanpa Permit, SPR, Polis, MAIS & Jais..Dok Gentel Apa Bawah Meja?

#PRKkajang ; Anwar Ceramah Tanpa Permit, SPR, Polis, MAIS & Jais..Dok Gentel Apa Bawah Meja?

Written By Unknown on 11/02/2014 | 3:28 pm


Maafkan aakj wahai penjawat-penjawat yang memegang jawatan yang tersebut d atas..yang memegang amanah Rakyat negeri maupun negara..ingat tak masa kita isi borang kerja d atas dan masa temuduga kiranya ada..anda bukan sekadar makan gaji d Jabatan d atas tapi anda d GAJIkan untuk membawa amanah agar Rakyat hidup aman d bawah panji negara yang berdaulat ini.

Anda semua tahu apa Anwar dah buat dan akan buat untuk minggu seterusnya demi supaya beliau menang besar dan gunakan angka kemenangan itu sebagai kononnya bukti RAKYAT SELANGOR PILIH BELIAU UNTUK JADI MENTERI BESAR...

Tanpa perlu isi borang minta permit ceramah..tanpa perlu ada notis untuk perhimpunan awam..Anwar dan anjingnya pakai redah saja kat Kajang..tunjukkan betapa POLIS, SPR, MAIS dan JAIS tak de telooor !

Tak perlu aakj nak letak jadual ceramah beliau untuk minggu depan ini..anda semua pergi ke balai polis Kajang dan tanya sendiri..jawapannya mudah..ANWAR tidak pernah minta apa-apa permit ceramah..waHHHH hebatkan..kalau orang lain..mungkin dah d angkut dan d dakwa..tapi kenapa bila Anwar semua kecut telor masuk ke dalam? maaf tak niat nak kasar tapi itu bahasa paling mudah Rakyat nak faham..

Aakj harap u all yang tersebut d atas atau ada lagi jabatan atau agensi yang bersangkutan dengan isu d atas..pelissss laaa..tunjuklah satu kali supaya Rakyat Malaysia yang cintakan Kedaulatan Undang-Undang dapat hormat kat u all semua..apa nak takut..Anwar bukan sekali je pernah d angkut ke balai..dalam rumah beliau pun Polis pernah pergi kutip..lupa ke tu semua..Rakyat Malaysia tak lupa sejarah itu..

Jangan sampai Rakyat Malaysia pandang u all sebelah mata...


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger