Home » » Terbaru ; Jantan Teresa Cock Peguam Anwar?

Terbaru ; Jantan Teresa Cock Peguam Anwar?

Written By Unknown on 17/02/2014 | 8:25 am


"Mr S..itulah nama Jantan Simpanan beliau.." 

"..gambar Mr S pun kami ada.." tegas sumber lagi..ni cerita yang Aakj keluarkan beberapa hari yang lepas..klik d SINI

Subuh tadi Aakj terlihat poster ni dalam Facebook..kecoh sebab dalam Pakatan haram tak susah nak cari Loyar buruk yang namanya berpangkal dengan "S".. Sankara Nair? aakj tanya je ni...

Makin hangat ni..loyar buruk ni peguam Anwar sejak 1998 dan dengar-dengar sudah d keluarkan dari barisan loyar Anwar kes Liwat II..emm atau saja d rehatkan kerana Anwar dah kesan ada berlaku "ketirisan" rahsianya kepada DAP?

Apakah Teresa hanya guna loyar buruk ni untuk korek rahsia Anwar sebanyak yang mungkin dan 'peluru' ini bakal d gunakan kiranya Anwar buat onar? wahHH 1001 kemungkinan niehh hehe..tapi kalau betulla mangkok ni CINTA SEJATI Teresa..aakj ucap tahniah lee hehe selera Teresa ginikah gamaknya..

..bersambung..perghhh dok tunggu dari sahabat aakj yang salur sumber..katanya ada foto Teresa dengan Mr"S"..rumah baru perabut baru..katil seksi you..Teresa belikan..pergHHH !! hahaha


shhhh..kepada sahabat-sahabat..aakj terpaksa ambil pendirian ini...ini bukan isu peribadi atau hobi seks seseorang..ini cerita bab pemimpin yang moralnya lebih rendah dari haiwan..serang peribadi bab 'life' seseorang dan life seorang pemimpin adalah dua benda berbeda..peace..Sankara Nair wajib jawab !
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger