Home » , » Terbaru: Skandal Seks Teresa Cock & Peguam Terkenal Pakatan Rakyat...?

Terbaru: Skandal Seks Teresa Cock & Peguam Terkenal Pakatan Rakyat...?

Written By Unknown on 11/02/2014 | 5:03 pm


pergHHHH makin gila rupanya kes babi ni sekor..hehe yang panggil dia babi bukan aakj..YB Alwi Kelantan..

Menurut sumber bilik gerakan pakatan rakyat, rupanya selama ini khabarnya Teresa ada 'pelihara' Jantan Simpanan..nak nikah mungkin Jantan tu dah ada bini..wahh siap Teresa belikan Perabot baru rumah dan alatan letrik yang mahal-mahal untuk jamu hati Jantan Simpanan beliau supaya tak lari..adehhh benarkah ini Teresa..Rakyat Malaysia nak tahu..aakj tak tuduh ni..aakj tanya hahaha..

"Mr S..itulah nama Jantan Simpanan beliau.." - tambah sumber lagi.

"..gambar Mr S pun kami ada.." tegas sumber lagi..aakj terkedu dengar hahaha patutlah Teresa tak pernah nikah..jenis selera bercampur ke..

Aakj yakin ada yang tak puashati aakj keluarkan cerita Sumbang Seks Pemimpin Pakatan HAram..kononnya isu begini tak jejaskan pandangan masyarakat kafir terhadap GAYA HIDUP Pemimpin bangsa yang bukan Islam..namun aakj yakin, semua kepercayaan..semua anutan TIDAK BOLEH TERIMA GAYA HIDUP AKHLAK RENDAH bagi seseorang pemimpin..

Puok kera ni hanya guna alasan - ITU HAK PERIBADI mereka so tak perlulah kita dedahkan..senangkan nak tepis..tapi yakinlah mereka tepis dalam keadaan pahit..dalam keadaan terpaksa..

Aakj yakin bahawa manusia yang berakal waras akan tolak pemimpin yang bernafsu HAIWAN..masa saja yang menentukan..jangan ingat Anwar mampu d sokong tentera iblis sepanjang masa..one fine day..Allah akan tunjukkan juga..samalah kes ini..dan kes kes lain..




Ini adalah team yang bakal hancurkan Teresa Kok..yakinlah dan sokonglah mereka..antaranya tu sahabat aakj..Mr Ramesh Rao..hehe nasib baik nama dia bermula dengan "R" kalau "S"..habiss hahaha aakj salute u all guys..

Foto kat atas sekali tu hiasan je..carian google Stopa Ali hahaha..opss

Kes Rasuah Teresa Kok, sila baca d SINI


Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
2/11/2014 6:40 pm

cap ayam nya blog.. haha.. kesian.. lngsung x ader etika...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger