Home » » Pemilihan UMNO 2013 ; "Perwakilan Hantu" Bukan Penipuan Terancang ?!!

Pemilihan UMNO 2013 ; "Perwakilan Hantu" Bukan Penipuan Terancang ?!!

Written By Unknown on 08/11/2013 | 4:00 pm



RESPON bukan NESTUM jauh sekali AIR KETUM !!


Pilihanraya Kecil Sg Limau dah habis..BN kalah tapi dah mula ada petunjuk pola pengundi mana yang datang kembali pada BN..tak perlu ambo nak ulas..semua dah tahu siapa masih yakin dengan BN dan siapa yang memang dah setting dalam otaknya akan tolak BN sampai bila-bila..

Kini semua perhatian ahli UMNO tertumpu pada ADUAN SALAHLAKU ketika persidangan UMNO peringkat Bahagian d seluruh Malaysia...Rakyat Malaysia pun nak tahu juga...sejauh mana Pemimpin UMNO d pusat yang d beri amanah berani buat keputusan demi survival UMNO.

Sebelum ni ambo ada tulis tentang kewujudan JENAYAH POLITIK d SINI !!

Aduan dari Persidangan UMNO Bahagian Pandan, Selangor nampaknya seakan sama dengan UMNO Bahagian Kelana Jaya..klik d SINI..ianya mengenai seolah-olah wujudnya PENGUNDI HANTU !!

Jumlah perwakilan..jumlah yang hadir..jumlah kertas undi..semua ini bukan isu kecil bagi sebuah Parti Umat Melayu Terbesar d Dunia..ini aduan serius dan kalau tidak d siasat segera maka UMNO d lihat sebagai sebuah parti yang sedang GALI KUBUR SENDIRI !

Kata Tok Guru ambo..nama yang ada dalam senarai perwakilan lain..yang datang orang lain dan yang kena getah orang lain !!

Bukan ambo nak tuding jari tuduh sesiapa..ambo yakin UMNO Pusat masih menyiasat..mereka bukannya tidur atau sedang main golf sambil bincang hal tambah kekayaan dan jauh sekali mereka yang menjalankan amanah ini takut dengan "tekanan dari langit" kerana mungkin ada yang bertanding tu mempunya hubungan yang RAPAT dengan Pemimpin UMNO Pusat?

Siapa yang tahu senarai nama sebenar perwakilan?
-Jawapannya mudah - Pejabat UMNO Bahagian dan Pejabat UMNO Pusat

Kenapa susah sangat nak minta senarai nama perwakilan semasa proses kempen berjalan?
-Tanya pihak pengurusan UMNO Bahagian..jangan tanya UMNO Pusat

Kenapa Jumlah Perwakilan Yang Hadir TIDAK sama denga bilangan jumlah UNDI?
-Siapa nak kita tanya? wakil Calon atau KETUA PEMANTAU dan geng-gengnya.. yang khabarnya sibuk dok pantau kemenangan Calon yang gosok belakang dia..ambo tak tuduh ni..ambo tanya !!

Makin lama UMNO Pusat "menyiasat"..makin banyak KES MISTERI timbul..makin banyak cerita d kedai kopi..makin pudar nama UMNO..lesu untuk hadapi PRU14 !!

Ambo cadang mudah je..kalau salah kerana PENIPUAN TERANCANG maka buang saja dari UMNO..hilang sorang better than UMNO hancur !! takkan kita nak ahli UMNO yang pakar menipu dok dalam parti...adehhHH !!

Kalau dulu sekejap je HUKUMAN d jatuhkan pada yang d dapati bersalah..!!

..bersambung.."UMNO d AWAN atau UMNO d AWANGAN"






Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger