Home » » Kesan Minyak Petrol Naik 20 Sen !!!

Kesan Minyak Petrol Naik 20 Sen !!!

Written By Unknown on 10/09/2013 | 3:00 pm



Peluang yang d tunggu dah tiba..peluang terbaik untuk henjut Kerajaan BN setelah PRU13 berlalu dan Rakyat Malaysia telah buat keputusan siapa yang memerintah negara ini..setelah sekian lama sepi..kini pakatan haram jadah menyerang Kerajaan BN dari segenap arah..semuanya kerana puok kera ni melihat inilah peluang terbaik untuk timbulkan kemarahan rakyat pada Kerajaan BN.

Aakj tengok patern serangan jentera puok kera ni sama je dengan corak sepenggal yang lalu..puok kera ni menunggu apakah ISU terbaik untuk hapuskan isu-isu yang terkena batang hidung mereka...

Kerana Isu 20sen...Isu duit berjuta ringgit antara Anwar dan Karpal bakal d lupakan..

Kerana Isu 20sen...Isu Anwar meliwat Saiful yang masih d tahap rayuan itu bakal d lupakan..

Kerana Isu 20sen..Isu A.Samad dan bacai (balaci dan macai) hina bendera Malaysia bakal d lupakan..

Kerana Isu 20sen..Isu Kongsi Gelap yang d katakan ada hubungkait dengan ahli politik bakal d lupakan..MALAH banyak lagi isu yang memang bakal bongkarkan dosa pakatan haram bakal berlalu begitu saja.

Saban hari, dalam semua media, samada media cetak milik pakatan haramjadah atau media maya milik mereka..isu 20sen ini d perlihatkan seolah-olah Malaysia bakal ranap..Malaysia bakal bankrup..Malaysia akan hancur ekonominya.

Siapa saja yang cuba sokong atau keluarkan fakta kenapa minyak naik maka tunggulah serangan bertali arus dari jentera pakatan haram ini. Terbaru Ustaz Fathulbari yang cuba huraikan maksud hadis supaya Rakyat Malaysia sabar seketika pun d serang dengan pelbagai kata hina..malah paling teruk..puok kera ni tak pedulikan lagi soal akidah..soal Rukun Iman..mereka tak nak dengar apa yang Nabi saw pesan..macam Iblis..benci dengar sabda Nabi saw !! Baca kisah penuh Ustaz Dr. Fathulbari d SINI.

Jentera pakatan haramjadah bukan berhenti d situ saja..puok kera ni cuba timbulkan polemik berantai..chain-reaction..puok kera ni cuba wujudkan persepsi buruk kesan dari harga minyak petrol naik walaupun Kerajaan BN sedang memantau harga barangan keperluan harian yang dalam kawalan..puok kera ni takutkan Rakyat Malaysia..benda ni d war-warkan mungkin berlaku ;

- Tambang Bas Sekolah bakal naik
- Tambang Lori angkut bahan binaan akan naik
- Barangan Kilang buatan Malaysia bakal naik
- Teksi bakal naikkan tambang
- Makanan d restoran dah naikkan harga

Bukan ini saja..banyak lagi yang cuba d ketengahkan agar Rakyat Malaysia hidup dalam tertekan dan yang penting Isu DOSA pakatan haramjadah terhadap Rakyat Malaysia terus d lupakan !!

Modus Operandi puok kera ni pun kita dah boleh agak ;

Langkah Pertama puok kera ni akan buat FLASHMOB..tunjuk perasaan secara kecil-kecilan..bila dah nampak berkesan sikit, maka mereka akan buat d jalanraya dengan kelompok yang lebih besar dan akhirnya mereka akan buat bersiri seperti Himpunan BERSIH yang haram..kononnya nak tunjuk pada Rakyat Malaysia MEREKA AKAN LAWAN HINGGA HARGA MINYAK TURUN !!

Tunggu kalau tak percaya..!!

Hidup puok kera ni penuh dengan SANDIWARA !!






Share this article :

+ comments + 1 comments

9/11/2013 8:32 pm

wa tengok dengan 20 sen ja....hidup jadi haru-biru...kononnya kita perlu makan ubi kayu balik sebab harga minyak naik...wa bukannya tak nak simpati cuma ia bagaikan qada dan qadar....sukar dijangka apatah lagi diramal....adakah ngan kenaikan harga minyak sebanyak 20 sen maka kerajaan harus digulingkan??? dan isu naik ni perlu disenyapkan jika harga menurun....tepuk dada tanya diri maa....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger