Home » » A.Samad Said Hina Simbol Negara ; Kerajaan BN Lembab & Lembik?

A.Samad Said Hina Simbol Negara ; Kerajaan BN Lembab & Lembik?

Written By Unknown on 10/09/2013 | 6:00 pm


"..hina negara..hina Raja..hina Islam..bawa ke balai..soal-siasat..lepaskan dan sepi.." - itulah antara keluhan Rakyat Malaysia terhadap sistem perundangan Malaysia !

Aakj bukan niat nak hasut tapi kalau ini terjadi pada salah seorang pemimpin UMNO atau BN maka Rakyat Malaysia boleh tengok bagaimana anjing-anjing pakatan haramjadah ini menyalak siang dan malam dan akan berguling d jalanraya minta segerakan bicara dan sebagainya.

Siri ceramah politik sambil tadah karung duit juga akan d buat d seluruh Malaysia..puok kera ni akan ciptakan persepsi bahawa Kerajaan BN tidak adil..malah puok kera ni akan ciptakan fitnah susulan walaupun mereka tahu kes tersebut bukannya kes yang benar-benar berlaku.

Malah puok kera ni akan libatkan istana kiranya tuntutan mereka tidak d layan dan d segerakan !!

Perati elok-elok..siapa ke depan dalam isu Sasterawan Negara menghina SIMBOL Negara? Mana pejuang Negara? Mana Rakyat Malaysia yang kata sayang dan cintakan negara?

Apakah kerana mangkok taik pakatan haramjadah ini dah umur 80 tahun maka tak perlu d tangkap dan bicarakan dan tak perlu d kenakan hukuman? Mangkok taik ni mampu berdiri berjam-jam d Dataran Merdeka membaca sajak hapak..ITU BUKTI dia tidak UZUR atau SAKIT !! 

Apakah kita sebagai Rakyat Malaysia nak jadikan mangkok taik ni sebagai contoh terbaik hanya kerana mangkok taik ni Sasterawan Negara?

SIMBOL NEGARA MALAYSIA MERDEKA DI HINA !! 

Jom kita desak Kerajaan Malaysia segerakan perbicaraan mangkok taik ini !!

Jangan sampai Rakyat Malaysia cuak dan muak, nampak seolah-olah Kerajaan BN lemah dan longlai !!
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger