Home » » Hina Islam ; Foto 4 Jentera Cyber Di Penjara 7 Tahun !!

Hina Islam ; Foto 4 Jentera Cyber Di Penjara 7 Tahun !!

Written By Unknown on 10/09/2013 | 5:00 pm


Hakim Mahkamah Tinggi, Zahirul Haque menjatuhkan hukuman penjara tujuh tahun terhadap empat penulis blog atas kesalahan menghina Islam dan Nabi Muhammad saw d Dhaka, Bangladesh.

Pendakwa raya kanan, Shah Alam Lukdar berkata, kesemua penulis blog yang melakukan kesalahan itu pada awal tahun ini, didakwa mengikut undang-undang Teknologi Maklumat dan Komunikasi Media.
"Merujuk kertas penghakiman, kesemua mereka mempunyai niat jahat dengan menyebarkan fitnah terhadap semua agama," katanya dipetik dari laporan AFP.


Sejak kebelakangan ini, pengikut atheist dan fundamentalis kerap berdebat dalam media sosial di negara itu mengenai isu keagamaan dan ia menjadi serius apabila beberapa penulis blog anti-Islam dibunuh Februari lalu.


Aakj ; Kat Malaysia ? Hina Islam, Hina Pemimpin Islam, Hina Simbol Maruah Negara...apa lagi yaa..semuanya sepi..Kerajaan BN d lihat amat lemah dalam mengambil tindakan seolah-olah takut hilang UNDI..walhal ketegasan dalam pentadbiran wajib d utamakan agar menjadi contoh pada generasi akan datang bahawa kita Rakyat Malaysia d didik dengan penuh susila !!

-Harian Islam
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger