Home » » Rozita Che Wan Minta Blogger Balik Kampung Merempit

Rozita Che Wan Minta Blogger Balik Kampung Merempit

Written By Unknown on 06/10/2014 | 10:33 am




Anak saya memang akan mintak izin ke mana sahaja dia nak pergi. Termasuk kalau keluar malam.

Apapun, saya langsung tidak galakkan kalau dia nak bersosial ke Kelab Malam, klu sekadar lepak lepak minum dengan rakan rakan saya tak ada masalah.

Cuma selepas dia mintak izin, saya dah x boleh pantau kemana dia pegi. Saya harap kebebasan yang saya beri pada Ammar tidak disalahgunakan. Dan sebagai Ibu saya pasti akan memastikan yang terbaik untuk dia.

Kenapa tak tanya benda tue dengan sy sendiri.. Kenapa tanya Zain.. Zain tak mengetahui ttg kemana ammar pergi.. 

Tp itu tak bermaksud dia tidak peduli kan anak sy.. Cuma dia tidak tahu sedetail mana sy mengetahui.. 

Media sosial sekarang tiada sekatan, tambah pulak anak Che Ta kan..... Selama saat dan tarikh ini Ammar Effendy iaitu anak sulong saya tidak pernah mengunjungi kelab malam.. Apapun saya berterima kasih kepada yang menegur dan teguran itu baik tanpa menjatuh hukum kepada sesorang..... :)
To reporter #Roti kaya ,jgn terlalu biadap dan lantang menulis tanpa tahu kebenarannya! Dan jgn sampai sesuatu cerita tu jadi fitnah!!!P belajar etika kewartawanan dulu,kalau tak,balik kampung merempit lagi bagus drpd menyusahkan hdp org lain!!!
sumber




Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger