Home » » Penternak Didakwa Lakukan Seks Dengan Kambing, Nauzubillah, Lihatlah Hasilnya !!

Penternak Didakwa Lakukan Seks Dengan Kambing, Nauzubillah, Lihatlah Hasilnya !!

Written By Unknown on 04/10/2014 | 9:24 am




ARGENTINA – Sebuah keluarga di Centro, di sini, kini terpaksa menyembunyikan diri selepas seekor anak kambing dilahirkan dengan kepala menyerupai manusia.

Imej anak kambing itu dimuat naik dalam internet oleh salah seorang rakan mereka, bagi menunjukkan keadaan berkenaan berlaku disebabkan oleh penggunaan racun bagi menghapuskan serangga di kawasan berkenaan.

Namun keluarga berkenaan dihujani dengan dakwaan bahawa salah seorang daripada anggota keluarga itu melakukan hubungan seks dengan kambing terbabit, menyebabkan lahirnya anak kambing berkepala seperti manusia.

Ia menyebabkan isteri kepada petani berkenaan, Olga Villalba terpaksa membuat penafian bahawa dia dan keluarganya serta rakan-rakan mereka tidak terlibat dalam keadaan yang menyebabkan anak kambing itu dilahirkan sedemikian rupa.

“Ia telah mati ketika dilahirkan, jadi kami mahu ia ditanam secepat mungkin.

“Tetapi salah seorang jiran kami yang berada di sini telah merakamkan gambar berkenaan dan kemudian memuat naik dalam internet. Malangnya kami dituduh dengan pelbagai dakwaan tidak masuk akal,’’ katanya.

Malah kata Olga, ada pengguna media sosial yang membuat tuduhan melampau bahawa ia adalah hasil hubungan seks antara manusia dan haiwan dan malangnya tuduhan itu berjaya meyakinkan orang lain. 



MyNewsHub
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger