Home » , » Isu Pelacur & DAP ; SKMM Takut Dengan Kunjungan Barua & Broker ?!

Isu Pelacur & DAP ; SKMM Takut Dengan Kunjungan Barua & Broker ?!

Written By Azmy Klanajaya on 03/10/2014 | 9:12 pm


waHH ini trend baru nampaknya..haha tak terfikir selama ini kita boleh pi redah SKMM dan buat laporan..or maybe Aakj terlepas pandang.

Gaya puok kera a.k.a Barua dan Broker politik ni kononnya nak gerunkan pegawai SKMM..ye lah pergi atas kapasiti seorang peguamla tu kononnya..tuuuiHHH !!

Kepada Pemimpin UMNO BN..kepada yang sayangkan Pemimpin Negara..kepada siapa sahaja yang sayangkan UMNO BN..selepas ni jom kita berkunjung ke SKMM bila mana ada kes hina menghina Agama, Bangsa, Negara dan Pemimpin kita.

Kalau kes Dap dan Pelacur pun mereka rasa hina lebih dari makan babi..baca di SINI..yang Barua dan Broker dok buat kat kita..kita nak tengok saja??

Aakj nak sangat mangkok Zunar..babi yang sentiasa..yang konsisten kutuk dan hina Pemimpin No1 negara sejak berzaman "dihentikan" amalan menghina ini dengan ada yang berkunjung dengan bawa juga peguam untuk buat laporan rasmi.

Nak juga tengok sejauh mana SKMM bertindak ke atas 2 kes yang sama..cuma datangnya dari 2 pengadu yang berlainan parti politik !
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger