Home » » Akibat Cemburu ; Foto Muka Gadis Di Kelar

Akibat Cemburu ; Foto Muka Gadis Di Kelar

Written By Unknown on 02/10/2014 | 11:52 am




Amerika Syarikat- Dua remaja telah bertidak kejam menyerang seorang remaja berumur 15 tahun dalam insiden berdarah petang semalam gara-gara cemburu dengan kecantikan mangsa.. Kedua-dua penyerang tersebut nekad mengelar sebahagian muka dan badan remaja berkenaan tanpa belas kasihan dengan hanya menggunakan pisu lipat.






Mangsa yang bernama Julia Alvarez memberitahu pihak media bahawa penyerang berkenaan inginkan wajahnya kelihatan seperti ‘chucky’ dimana ia merujuk kepada watak filem seram yang mempunyai banyak parut.

“ Penyerang tersebut baru berumur 18 tahun dan 16 tahun,mereka memang tidak puas hati dengan saya, kini saya sakit dan sedih malah muka saya turut berparut,” ujar Julia kepada media.

Pihak polis juga telah menerima laporan daripada mangsa dengan memberitahu kedua-dua penyerang berkenan berkali-kali mengelar leher ,muka dan tubuhnya dan meninggalkannya dengan berlumuran darah di atas tanah sendirian sehinggalah orang awam menjumpainya dan membawa beliau ke hospital.

Kini pihak Polis sedang giat memburu suspek dan akan mengambil tindakan dibawah hukuman juvana kerana kedua-dua suspek masih lagi di bawah umur untuk dihukum dengan peraturan yang sedia ada.-agensi

utaranews

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger