Home » » u-Turn Lagi, Ketua Wanita PAS Nafi Sokong Wan Azizah

u-Turn Lagi, Ketua Wanita PAS Nafi Sokong Wan Azizah

Written By Unknown on 02/09/2014 | 2:17 pm


Semalam berita yang mengejutkan Pas, bila Ketua Wanita mereka seolah membuat kenyataan bersama dengan Ketua-Ketua Wanita pakatan haram yang lain, baca d SINI.

Hari ni lain pula kenyataan beliau...

Ketua Dewan Muslimat PAS Siti Zailah Mohd Yusof menafikan menandatangani satu kenyataan menyokong Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail sebagai menteri besar Selangor yang baharu.

Dalam satu laporan oleh Harakahdaily, Ahli Parlimen Rantau Panjang itu berkata kenyataan itu telah diedarkan sebelum beliau meneliti kandungannya dan mendapatkan kelulusan daripada sayap Wanita.

“Kenyataan semalam disebar tanpa sempat saya perhalusi dan tandatangani serta Dewan Muslimat turut memutuskan untuk menangguhkan kenyataan itu kerana membawa maksud yang berbeza,” Siti Zailah dipetik sebagai berkata.

Satu kenyataan bersama kononnya oleh semua ketua sayap Wanita Pakatan Rakyat – Chong Eng (DAP), Zuraida Kamaruddin (PKR) dan PAS Siti Zailah, telah diedarkan pada Ahad, menyatakan “sokongan tanpa syarat” mereka untuk Dr Wan Azizah sebagai menteri besar..

Seterusnya baca d SINI.
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger