Home » » Sokong Hadi Awang, Skandal Timbalan Mursyidul Am Pas Di Dedah

Sokong Hadi Awang, Skandal Timbalan Mursyidul Am Pas Di Dedah

Written By Unknown on 06/09/2014 | 10:33 am

Nampak gaya team ulamak politik dalam Pas dah mula kena selak kain..dah tiada perasaan hormat lagi dah..

Hadi Awang yang dulunya dihormati, siap panggil Tok Guru bagai..kini dah mula dilabel ulama cap ayam dan lain-lain cercaan.

Kini, mana-mana ulama politik dalam Pas yang cuba sokong Hadi Awang akan menerima bukan saja kutukan malah mula didedahkan salah laku mereka..teringat Aakj, ketika Anwar dituduh dan dijatuhkan hukuman atas kesalahan liwat budak pejabatnya..lembu-lembu yang dok merapu di blog dan portal pro pakatan haram tak berani nak tulis atau ulas. Samalah ketika beliau beraksi dengan pelacur cina..

Anda tak nampak lagi selama ini lembu-lembu ni menulis kononnya pro Pas..tapi yakinlah..lembu lembu ini mula tunjukkan siapa tuan mereka sebenarnya.

Baca lagi satu pendedahan dari blog pro pakatan haram kat bawah ni:



Ramai dok cabar aku kata aku berani layang saja tak berani sebut nama siapa ahli Majlis Syura Ulamak yang jadi jurucakap syarikat besar deal projek.....

Maka dengan ini aku umumkan di sini bahawa insan mulia tersebut ialah Timbalan Mursyidul Am PAS Dato' Dr Haron Din.

Dato' Dr Haron Din telah berjumpa dengan YB Nurul Izzah Anwar, Ahli Parlimen Lembah Pantai pada suatu ketika sekitar tahun 2009 untuk meminta YB Nurul Izzah tidak membantah projek Pantai Sentral Park di Bukit Kerinchi yang dimajukan oleh Syarikat Amona Group.


Aku juga dimaklumkan bahawa menantu Dato' Dr. Haron Din telah bersama Tan Sri Khalid Ibrahim berjumpa dengan Tan Sri Muhyiddin Yaasin.

Apa kepentingan Dato' Dr Haron Din dengan Amona Group? Siapa pemilik Amona Group? Apa hubungan Amona Group dengan Tan Sri Muhyiddin Yaasin?

Sila...... bujur Lalu Melintang Patah.... silap-silap melintang pukang.
Share this article :

+ comments + 1 comments

1/25/2015 6:22 pm

Harun 'sembelih umno'din ke??

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger