Home » , » Pakatan Haram Menggila ; Di Selangor Gila Perempuan Mengipas, Di Penang Gila Jantan Samseng !!

Pakatan Haram Menggila ; Di Selangor Gila Perempuan Mengipas, Di Penang Gila Jantan Samseng !!

Written By Unknown on 02/09/2014 | 6:29 pm


Sajian satira politik bangang yang ditunjukkan oleh pakatan haram makin lama makin serius. Politik yang membawa kepada kerosakan akal fikir manusia yang selama ini dihidangkan oleh politik yang ringan saja d Malaysia ni.

Bayangkan dulu mana ada rakyat menggila demostrasi yang entah apa tuntutan mereka..akhirnya tuntutan hanya tinggal di baner dan poster..yang sebenarnya puok kera ni nak tunjukkan pada dunia luar malah kepada rakyat yang di kampung bahawa Malaysia tidak aman.

Pelbagai doktrin ditanam dalam kepala rakyat, betapa zalimnya UMNO BN memerintah Malaysia selama ini..betapa jahatnya UMNO BN kononnya kaut harta untuk kayakan kaum kerabat..dan pelbagai doktrin jahat yang pakatan haram jadah ni tanam dalam kepala rakyat kita. 

Isu anak beranak menteri bekerja dalam Kerajaan juga pernah ditimbulkan..hingga anak Datuk Nazri Aziz yang dikatakan bekerja untuk ayahnya di kementerian tertentu juga dijadikan isu dan akhirnya anak Menteri tersebut berhenti rasanya.

Kini, bagaimana pula dengan Selangor? Anwar menggila nak juga Wan Azizah menjadi Menteri Besar bagi menggantikan Khalid Ibrahim yang terpaksa dipecat dari parti milik Anwar sendiri kerana Khalid degil tahap gaban untuk letak jawatan itu.

Anwar guna segala apa yang ada untuk pastikan DAP dan PAS ikut telunjuknya agar nobatkan Wan Azizah sebagai Menteri Besar juga walaupun sudah jelas arahan Istana Selangor agar cadangkan nama Adun yang tidak di remote !!

Belum reda menggila bab jawatan Menteri Besar..kini timbul pula manusia lahanat yang menggila nak samakan pertubuhan haramya dengan Jawatan Kuasa Kampung..kononnya pertubuhan haramnya ini banyak jasa pada rakyat Penang..bila kita minta tunjukkan kat mana jasa yang telah pertubuhan haram ni buat..kita disajikan dengan gambar ada mangsa yang kena pukul oleh puok keran ni. Paling gila..mereka ni hanya buat kerja pacak bendera parti DAP dan berarak ke hulu ke hilir bersama pemimpin DAP je..

Kesimpulannya mereka ni semua GILA KUASA !!

Kepada pihak berkuasa..bertegaslah ketika anda punyai kuasa ini..malanglah Malaysia kalau KUASA ini jatuh ke tangan mereka..hancur peradaban yang kita bina selama ini !!


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger