Home » , » Masih Berbisakah "Pedang" Kadir Jasin Untuk Jatuhkan Najib?

Masih Berbisakah "Pedang" Kadir Jasin Untuk Jatuhkan Najib?

Written By Unknown on 28/09/2014 | 11:45 am



Pertama sekali Aakj mohon maaf kepada sahabat sahabat sahabat seperjuangan yang lain kalau sedikit cuit cuit Aakj ini bisa meruntun jiwa..tersentuh hati..bikin marah..maaf..

Bukannya Aakj nak tulis apa pun..sekadar tertarik dengan teguran blogger anak muda, klik di SINI dan yang pastinya beliau sendiri tidak mengenali siapa Kadir Jasin dan jauh sekali pernah bekerja dengan Kadir Jasin. Samalah dengan Aakj..sori..Aakj pun tak kenal sangat dia ni dan tak pernah bekerja di bawahnya atau bersamanya.

Cuma Aakj kagum kepada blogger anak muda ni..berani menegur kalau rakan 'sepasukan' dah mula tikam kumpulan sendiri apatah lagi cuba merekayasa fitnah nak jatuhkan pemimpin hanya kerana nafsu sendiri tidak dipenuhi?

Kalau benar seperti yang blogger anak muda tulis di SINI..Aakj pun tak setuju dengan Kadir ni..

Kepada Kadir..mungkin anda lebih tua dari kami pengamal media baru..mungkin anda lebih hebat dari segi ilmu wartawan..namun anda lupa..sehebat mana kita..sehandal mana kita..ada lagi yang lebih hebat..yakinlah akan ada yang mengatasi kehebatan kita..cepat atau lambat je..

Samada betul atau salah teguran anak muda ini..bagi Aakj ianya satu permulaan dalam bidang ini..permulaan jangan ingat kita senior maka tiada siapa yang berani tegur kita dan kita bebas buat tulis apa saja..

Sudah-sudahlah guna strategi "ayam berkokok bising sekampung" demi untuk poket dan perut sendiri !!

Maaf lagi sekali..Aakj tak berniat nak hina sesiapa terutama Kadir..cuma tolong perpanjangkan teguran anak muda..satu hari nanti merekalah yang akan gantikan tempat kita...




Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger