Home » , » Kesian Melihat Hadi Awang Yang Mula "Diundurkan"...

Kesian Melihat Hadi Awang Yang Mula "Diundurkan"...

Written By Unknown on 02/09/2014 | 9:48 am

Semalam exco hjh halimah dgn yb bn buat program di unisel hari ni presiden plak buat program di unisel tapi tiada sambutan....mangsa keadaan unisel ni.

Foto ini bukanlah terlalu lama sangat..ini program Hadi Awang yang terbaru..kalau tak silap sehari dua sebelum merdeka..menurut sumberHadi Awang dijemput untuk beri ceramah tang Kemerdekaan Malaysia..

Malangnya..lihatlah sendiri..tu je layanan yang Hadi Awang terima..

Sebagai Naib Ketua Ulama Dunia, penampilan sulung dengan pangkat yang baru d pakukan d bahunya tak mampu tarik pendengar untuk datang..datang bukan sahaja nak dengar betapa hebatnya manusia yang dapat "taraf dunia" berceramah menyampaikan ideanya atau hujahnya tapi datang nak lihat dari dekat..inilah wajah manusia yang terhebat di rantau Asia kerana kedudukannya di kalangan ualam dunia.

Namun apa yang terjadi..lihat sahaja foto di atas..bukannya Aakj imposekan foto ini..ini foto asli..mana perginya manusia yang datang ?

Bertambah malang bila di majlis inilah Hadi Awang yang terkenal dengan Amanat Hadi yang SESAT suatu ketika dulu..Hadi Awang cuba 'mengejutkan' hadirin yang tak seberapa hadirnya..Hadi monta sejarah kemerdekaan Malaysia dikaji semula dan dilakarkan sebuah cerita yang kononnya lebih asli dari apa yang kita disajikan sekarang.

"Perjuangan kemerdekaan perlu diperbetulkan, ingat ia bukannya bermula pada tahun 1946 tetapi sejak dari awal lagi.

"Sejarah-sejarah awal perlu kita kaji semula dan kita kena tahu apa yang berlaku sebelum ini, sepertimana perjuangan menentang penjajahan Portugis dan Inggeris di Melaka sewaktu ketika dulu," katanya.

Kononnya bagi Hadi Awang..mungkin..kena masukkan peranan Ulama ketika itu..atau mungkin kena BESARKAN watak ulama dalam siri jerit payah Tanah Melayu nak merdeka..

Apakah Hadi Awang lupa siapa Tok Janggut yang mati di cincang di Pasir Puteh Kelantan kerana menentang penjajah?

Lain-lain tokoh Ulama..tak perlulah Aakj nak ceritakan di sini..kesian melihat Hadi Awang..kekadang dia tak tahu apa yang dia cakap..patutlah Pas mula hancur di tangan beliau..

Isu Wan Azizah Ganti Khalid Ibrahim..Hadi Awang GAGAL sepenuhnya..jiwa ahli Pas masih belum merdeka..sibuk nak suruh orang kaji semula bab sejarah merdeka kita..




Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger