Home » , » GST : Harga Petrol & Diesel Akan Naik

GST : Harga Petrol & Diesel Akan Naik

Written By Unknown on 17/09/2014 | 11:30 pm


Kecoh bila rafizi lembu cuba lagi sekali strategi 'try & error'..kalau mengena tohmahan maka dia bakal kononnya akan jadi hero bagi parti milik Anwar tapi kalau salah fitnahnya itu maka beliau dengan muka selamba lembu samada minta maaf atau menyalahkan orang lain. Itu sahaja cara lembu Anwar ni nak cipta nama dalam parti dan menang dalam setiap pertandingan merebut jawatan dalam parti.

Kali ini lembu ni cuba kaitkan dengan Penolong Pengarah Kanan Jabatan Kastam & Eksais;

Penolong Pengarah Kanan Jabatan Kastam dan Eksais, Ishak Daud mengesahkan Cukai Barangan dan Perkhidmatan (GST) akan dikenakan kepada petrol dan diesel walaupun kerajaan masih belum membuat pengumuman demikian, kata Rafizi Ramli.

Aakj tak hairan, sebaik saja lembu Anwar ni menyalak, maka semua portal dan blog serta media cetak pro pakatan haram dilihat menyerang Kerajaan BN dan cuba doktrinkan dengan menakutkan rakyat bahawa harga petrol dan diesel bakal naik kerana GST...apa nak kita hairan, puok pakatan haram ni dah banyakali sangat GAGAL dalam usaha jahat mereka untuk burukkan apa saja yang Kerajaan Pusat buat demi kebajikan rakyat samada untuk jangkamasa pendek atau panjang...dan yakinlah mereka takkan berhenti menyesatkan rakyat dengan strategi FITNAH sepanjang hayat.

Alhamdulillah bila Aakj tanya Timbalan Menteri Kewangan, Datuk Ahmad Maslan tadi..beliau dengan pantas menjawab seperti yang tertera di atas.

Menurut Datuk Ahmad Maslan, ianya masih dalam peringkat penelitian, jadi tidak perlulah kita menjadi spekulasi basi dalam hal yang belum diputuskan lagi.

Yakinlah bahawa Kerajaan yang memerintah akan sentiasa mempunyai formula terbaik dalam meringankan beban rakyat.

Aakj mohon juga jawapan dari Penolong Pengarah Kanan Jabatan Kastam dan Eksais, Ishak Daud yang didakwa Rafizi seperti yang Aakj nyatakan di atas. Benarkah apa yang lembu Anwar ni nyatakan?

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger