Home » » Cerita Di Suite Hotel Shah Alam : Cerita Wan Azizah...

Cerita Di Suite Hotel Shah Alam : Cerita Wan Azizah...

Written By Unknown on 22/09/2014 | 6:00 am


Makin hari makin kesian aakj tengok Wan Azizah, entah dia yang gila-gila nak atau ini "Langkah Akhir" pengorbanan beliau sebagai seorang isteri kepada manusia yang bernama Anwar. Apakah ini "taat" tertinggi seorang isteri kepada suami yang ditafsirkan oleh Wan Azizah?

Aakj pun nak juga tahu, kiranya ada sesiapa yang boleh bagi pencerahan..ditahap mana seorang isteri ke TAAT kepada suami? Apakah kiranya suami seorang yang punyai TABIAAT SEKS yang luarbiasa dan luar tabii maka isteri kena wajib patuh? wajib sujud di kaki suami?

Teringat bagaimana 2 kisah Wan Azizah 'berkorban' perasaan hanya kerana nak selamatkan maruah si suaminya yang gila seks!!

Kisah pertama, manusia yang mirip Anwar melanggan pelacur cina dengan harga RM2800 untuk 8 minit seperti yang didakwa Datuk Eskay.

Kisah kedua lagi menarik, saat Anwar dikatakan terima SMS dari seseorang yang Saiful sudah buat laporan polis bahawa beliau diliwat oleh Anwar.

Apa Wan Azizah buat dalam bilik suite dengan Anwar?
-Benarkah Wan Azizah menjerit marahkan Anwar kenapa buat perkara itu lagi (LIWAT)?

Kalau salah apa yang Aakj dengar..sorilah..!!

Patutlah Allah sukarkan Wan Azizah jadi pemimpin..dia lebih HIPOKRIT dari manusia yang hipokrit..menipu dah mula jadi darah daging kehidupannya !
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger