Home » , , » Anjing Sial Pakatan Persoal "Siapa Lantik Sultan Sarafuddin Idris Shah Jadi Sultan Selangor"?

Anjing Sial Pakatan Persoal "Siapa Lantik Sultan Sarafuddin Idris Shah Jadi Sultan Selangor"?

Written By Unknown on 20/09/2014 | 7:26 pm

Allahhuakbar !!

Daulat Tuanku !! Ampunkan patik..kalaulah diberikan izin..menitik darah demi pertahankan Tuanku Sultan, patik sanggup !!

Nampak gaya anjing-anjing sial keparat sudah dilepaskan dari sangkar hanyir dan hapak..dengan hanya berbekalkan beberapa tulang babi yang berulat..kini mereka mula 'bermain' kata-kata menghina hanya kerana kehendak nafsu iblis yang bersarang dalam hati mereka tidak ditunaikan !!

Semuanya kerana Wan Azizah tidak mendapat perkenan Istana Selangor untuk menjadi 'Bendara' negeri.

Tak perlu nak mengajar rajawali terbang..tak perlu berbisik mengajar jerung mencari makanan..usah diuji dengan 'permainan kata-kata' kononnya ia hanya PERTANYAAN..sudah keringkah akal waras anjing pakatan haram ini hendak mencuit Duli Tuanku? sekilas kata-kata, kita tahu di mana halatuju penghinaan ini !

Tuanku, kalau tidak dibendung, akan tiba satu masa dan masa itu tidak lama..anjing-anjing berbaka kurap ini akan membenihkan zuriat yang rosal akal santunnya..yang rosak akhlak budinya..natijahnya..lahirlah haiwan-haiwan dalam kumpulan manusia di tanah yang masih bertuan ini.

Cukup-cukuplah..inikah kebebasan yang anjing-anjing ini canang kononnya Hapuskan Akta Hasutan? 

Kebebasan mencipta keresahan rakyat dengan mainan kata-kata seperti Abu Jahal laknat bersyair memfitnah Muhammad saw?

Kepada PDRM dan pihak yang bertanggungjawab menjaga amanah negara..kecut perutkah anda berhadapan dengan haiwan yang kita kenal tuannya ini?

Ampun Tuanku..darah muda menyirap maka ungkapan kata menjadi kasar. Gundah marah mudah mendidih bila Payung Jelata cuba disimbah..

Kepada Anjing peliharaan pakatan haram, kalau nak mengail, guna jengkal..kalau nak menjala, guna hasta..kalau nak memukat, mendepalah..kalau silap ukuran, badan bakal terluka.

Kepada Anak Selangor, Rakyat Selangor..lihat roma anda..kalau bulunya tidak tertegak..undurlah ke hutan..tapi kalau tengkok meremang..majulah..nyawa jadi taruhan !! Allahhuakbar !!





Share this article :

+ comments + 3 comments

9/20/2014 8:57 pm

Ape nama blog?

9/20/2014 11:54 pm

Klik kat blog anjing kurap

9/21/2014 1:43 am

haha dia patut tanya siapa yg pilih ketum utk jadi ketum? rakyat pilih ka?

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger