Home » » PKR Gagal Selesaikan Isu Kandang Babi, Bible Versi Melayu dan Kalimah Allah Kristian

PKR Gagal Selesaikan Isu Kandang Babi, Bible Versi Melayu dan Kalimah Allah Kristian

Written By Unknown on 21/08/2014 | 1:56 pm

kongres tahunan pkr1
 
Krisis politik yang berlaku di Selangor melambangkan kegagalan pentadbiran Parti Keadilan Rakyat (PKR). Kita amat maklum bahawa pentadbiran PKR di Selangor lebih kepada “perintah ala DAP” yang mengkehendaki PKR menurut rentak dan kehendak mereka.Kegagalan Khalid yang mewakili PKR dalam menurut 100% kemahuan DAP telah mengakibatkan beliau “diarahkan” meletakkan jawatan.

Proses “memerintahkan” Khalid Ibrahim meletakkan jawatan telah mengakibatkan rakyat Selangor terpaksa menyaksikan adengan yang tidak ingin disaksikan dalam sejarah politik negara. Ini sekaligus telah mengakibatkan pentadbiran kerajaan Selangor dibawah pakatan Rakyat masih terus berada dalam keadaan “tergantung” dan agak huru-hara.

Untuk pengetahuan rakyat Selangor, beberapa sebab utama yang menyebabkan DAP dan PKR mahu memecat Khalid dari jawatan Menteri Besar Selangor adalah akibat dari kegagalan Khalid menyelesaikan isu yang membabitkan pihak kristian dan Cina di Selangor.

Isu pertama adalah kegagalan Khalid mendapatkan balik bible versi bahasa Melayu yang telah dirampas oleh pihak JAIS. Isu kedua adalah kegagalan Khalid turut sama memperjuangkan penggunaan Kalimah Allah oleh pihak Kristian. Kegagalan ketiga pula adalah Khalid masih gagal membina ladang babi yang berharga RM100 juta sepertimana yang dikehendaki oleh DAP. Kesemua isu di atas merupakan desakan dan gesaan DAP dalam pentadbiran Selangor.

Seterusnya baca di sini 
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger