Home » » Kajang ; Wanita Diperkosa Bergilir Oleh 3 Anggota Beruniform

Kajang ; Wanita Diperkosa Bergilir Oleh 3 Anggota Beruniform

Written By Unknown on 06/08/2014 | 2:18 pm


Kajang: Tiga lelaki warga India bertindak menyamar sebagai anggota polis sebelum memperkosa seorang wanita selepas berpura-pura mahu memeriksa dokumen pasport milik mangsa.

Dalam kejadian jam 10 malam Rabu lalu, mangsa yang berusia 30-an turut diugut akan dijadikan pelacur oleh suspek yang menculiknya berhampiran sebuah pusat beli-belah di kawasan Bandar Mahkota Cheras di sini.

Sumber polis berkata, mangsa warga India sebelum itu ditahan kumpulan suspek ketika sedang berjalan bersama tunangnya.

“Suspek memperkenalkan diri sebagai anggota polis dan meminta mangsa dan tunangnya menyerahkan pasport untuk diperiksa, namun mangsa memberitahu pasport miliknya tertinggal di rumah.

“Tiga lelaki terbabit kemudian mengarahkan tunang mangsa mengambilnya di rumah jika tidak mahu ditahan,” katanya.

Menurutnya, ketika tunang mangsa berpatah balik ke rumah, wanita terbabit dibawa ke sebuah hotel di Taming Jaya, di sini.

Ketika berada di hotel itu, suspek mengugut mahu menjadikan mangsa pelacur sebelum mangsa diperkosa bergilir-gilir.bersama beberapa wanita lain yang berada di situ.

“Bagaimanapun mangsa enggan dan merayu dilepaskan.

Suspek kemudian membawa mangsa ke sebuah lagi hotel di kawasan berhampiran sebelum diperkosa secara bergilir-gilir,” katanya.

Menurutnya, suspek turut merampas wang tunai RM200 milik mangsa sebelum menghantar mangsa ke Balakong dengan menaiki teksi.

Tambahnya, polis yang menerima laporan kejadian itu kemudian segera mengesan suspek sebelum berjaya menahan kesemua mereka di Ampang dan Gombak, semalam.

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger