Home » , » Pemilik Akaun Facebook "Padi Jantn" Ugut Bunuh Mukhriz

Pemilik Akaun Facebook "Padi Jantn" Ugut Bunuh Mukhriz

Written By Unknown on 11/07/2014 | 6:59 pm

Aakj tak pasti apakah Padi ni yang aakj kenal atau Padi akaun hantu..harap Polis kutip mangkok taik ni dengan segera..tak kiralah dia ni pejuang maya UMNO atau sebaliknya..atau sekadar berjuang untuk tembolok sahaja dan istihar kononnya akulah wira maya yang berjuang tegakkan kebenaran..

ALOR SETAR 11 Julai - Polis digesa mengambil tindakan terhadap pemilik akaun laman sosial Facebook Padi Jantn yang telah membuat ugutan untuk menembak Menteri Besar, Datuk Seri Mukhriz Tun Dr. Mahathir dan Setiausaha Sulit Sultan Kedah, Datuk Syed Unan Mashri Syed Abdullah.

Exco Agama, Pelancongan dan Tenaga Manusia negeri, Datuk Mohd. Rawi Abdul Hamid berkata, laporan kepada pihak polis mengenai perkara tersebut telah dibuat di Balai Polis Padang Lalang, Langkawi hari ini atas faktor keselamatan Menteri Besar dan Setiausaha Sulit Sultan Kedah.

"Kami menggesa agar siasatan segera diambil oleh pihak polis bagi menahan individu yang menggunakan nama Padi Jantn ini bagi memberi pengajaran kepada orang ramai supaya lebih menjaga adab ketika menggunakan laman sosial," katanya ketika dihubungi di sini hari ini. - UTUSAN ONLINE

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger