Home » » Tudung Fareeda ; "Kami Syarikat Yang Jalankan Perniagaan & Tiada Kena Mengena Dengan Urusan Keagamaan"

Tudung Fareeda ; "Kami Syarikat Yang Jalankan Perniagaan & Tiada Kena Mengena Dengan Urusan Keagamaan"

Written By Unknown on 12/04/2014 | 6:20 pm



Kekadang bila bercakap siang ni orang tua pesan pandang-pandang..cakap masa letrik padam kena dengar-dengar hehe...tambah orang tua kita lagi..siap berpantun Mulut & Santan...nanti badan binasa..

Orang Tua-Tua Melayu hebat..depa bercakap, memberi nasihat dan menegur dengan pantun yang berlapik..sedap d dengar namun menusuk ke jantung..bukan cam orang sekarang..main tulis wasup..Facebook, twitter dan lain-lain..akhirnya dah tak leh nak delete sebab orang dah print skrin..yang sakit kepalanya bila dah tersebar dalam semua medium internet.

Kekadang Aakj perati, main ikut sedap je kayuh kat Facebook atau medium internet lain..ada yang terkena saman..ada yang kena ludah..yang peritnya..kena BOIKOT !! habis punca rezeki rosak..

Kepada Fizo..Mawar..sabarlah..ini d panggil pengajaran berguna..anda masih muda dan jadikanlah ini panduan yang amat berguna..jangan pisahkan antara punca rezeki dengan Agama kita..keberkatan perniagaan datang dari niat kita yang ikhlas..Allah bagi cepat..Allah pun tarik dengan cepat..nauzubillah !!


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger