Home » » Peluang Pejuang Hudud Untuk "Langkah Mayat Karpal Singh" !!

Peluang Pejuang Hudud Untuk "Langkah Mayat Karpal Singh" !!

Written By Unknown on 18/04/2014 | 8:00 am

Kenyataan yang d dakwa datangnya dari Ketua Pemuda Pas..beliau akan langkah mayat Karpal d Hospital..klik d SINI

Aakj masih menunggu benarkah apa yang Ketua Pemuda Pas tu nak buat..dok intai gak kot-kot ada gambar yang boleh d jadikan bukti..atau sekadar mulut hapak nak tarik perhatian.

Seperti yang Aakj ceritakan dalam artikel sebelum ini..mayat Karpal belum lagi d tanam dah riuh dalam dunia maya atau d mana saja..INILAH PELUANG PAS dan PEJUANG HUDUD untuk laksanakan apa yang mereka laungkan selama ini..walaupun laungan tersebut kita tahu hanya sandiwara politik pakatan haram dan ianya sebuah retorik tahap dewa !

Walaupun d lihat seolah-olah tidak menghormati kematian harimau Bukit Gelugor ini..namun cabaran terbuka yang d buat oleh Ahli Parlimen Langkawi dan Bekas Ahli Parlimen Kulim Bandar Baru, Zul Nordin wajar d beri perhatian oleh Pejuang Hudud..buktikanlah bahawa anda bukannya Pejuang Jamban..kerana kepuraan tahap bodoh laungan bergema hanya ketika PRU sahaja.

Hehe kalau apa yang keluar dari mulut Pemimpin BN maka semuanya d lihat sebagai tak menghormati Karpal yang dah mati..bagaimana pula dengan penghinaan yang diterima oleh Arwah Tunku Abdul Rahman, Tun Razak dan Tun Hussin Onn..??

Karpal amat konsisten dalam menentang Hudud..sampai mati beliau takkan izinkan..wahHH..Nik Aziz pun pening apalagi Hadi Awang..klik d SINI

Aakj pun nak lihat juga sapa yang ada telor dikalangan Pejuang Hudud ini..nak tengok sejauh mana mereka sanggup 'langkah mayat Karpal'...

Malah Aakj nak lihat juga kot kot ada hero baru yang akan gantikan tempat Karpal..sudi bagi mayat untuk d langkah kiranya nak buat juga Hudud d Malaysia ini atau d negeri yang mereka perintah..

Paling hebat dalam sejarah UMNO..kini UMNO bersetuju kiranya Pas nak bentangkan draf Hudud d negeri Pakatan Haram memerintah..makin pening puok kera ni..puok yang kononnya Pejuang Hudud...!!!!!!


Gambar jenazah Karpal Singh dan keratan akhbar berkait dengan mendiang disiarkan di akaun Facebook Ahli Parlimen Langkawi, Datuk Nawawi Ahmad.

Tulisan bekas Ahli Parlimen Kulim Bandar Baru, Datuk Zulkifli Noordin dalam akaun twitternya.


Share this article :

+ comments + 1 comments

4/18/2014 9:50 am

Allah sedang mencabar ahli politik yg beragama Islam samada mereka benar2 berani memperjuangkan hukum Allah dgn melenyapkan penentangnya. Inilah masanya yg terbaik di buka Allah swt utk ahli politik beragama Islam memikirkan agenda perpaduan bg membersihkan agenda politik negara dari permainan dan pengaruh kafir harbi, liberalisme, pluralisme, desakan comango, dll.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger