Home » » Kerana "Sesaat" Dia Jadi Peliwat, Pelanggan Pelacur Dan Akhirnya Meliwat Sekali Lagi !! Part II

Kerana "Sesaat" Dia Jadi Peliwat, Pelanggan Pelacur Dan Akhirnya Meliwat Sekali Lagi !! Part II

Written By Unknown on 13/04/2014 | 7:00 am



Keputusan Catuan Bekalan Air Dibuat Kerajaan Selangor, Bukan Syabas, klik d SINI.

Otak Anwar "Sesaat" Pun Nak Menipu..klik d SINI.

Kerana "Sesaat" Dia Jadi Peliwat, Pelanggan Pelacur Dan Akhirnya Meliwat Sekali Lagi Part I, klik d SINI.



Kehebatan Anwar Sesaat Selesaikan Masalah Air Selangor ? ;


CAKAP bukan main besar lagi ini Anwar Ibrahim, konon 1 saat boleh selesai masalah kehilangan MH370 yang masih hilang sehingga sekarang. Semalam bini Anwar pulak kempen di DUN Selangor yang lakinya itu terbaik segala segi kerana kononnya berjaya tingkat ekonomi Selangor dan Malaysia.

Macam nak muntah. Bini puji laki, laki puji bini, bila nak habis pun tak tau.

Anyway, kalau hebat sangat, kenapa masalah air di Selangor – negeri yang diperintah PKR masalah air masih tidak selesai? Ooo, ekonomi meningkat (masih dipertikaikan kebenarannya), boleh kait dengan Anwar, kenapa kegagalan urus masalah air taknak kaitkan dengan Anwar?

Ironinya sekarang, hujan mencurah dah (nak-nak belah petang) bukan saja di Selangor tapi di seluruh negara, banyak negeri dah batal catuan air di beberapa tempat (bukan seluruh negeri macam Selangor), tapi airnya masih dicatu dan katanya lagi nak disambung catuan itu sehingga beberapa bulan akan datang.

Gila, nampak gayanya orang Selangor (terutama orang Islam), puasa dan raya tahun ini guna air mineral sajalah. Padan muka, undi lagi (mana yang undi pembangkang sajalah). Dulu cakap taknak percaya, dengar sangat Khalid membohong konon air cukup sampai 2019.

Rakyat perlu tahu, tanggungjawab untuk sediakan air mentah ini tanggungjawab kerajaan negeri, Syabas hanya salurkan saja. Begitu juga catuan yang dilaksanakan sekarang, juga adalah kerana arahan kerajaan negeri, Syabas hanya pelaksana sahaja.

Oleh yang demikian, dengan hujan yang mencurah ini, nampak sangat masalah air di Selangor ini bukan kerana masalah bekalan, tapi kerana masalah pengurusan. Kerajaan negeri gagal menguruskan bekalan air dengan betul, terpaksa berharap kepada kolam takungan sahaja walaupun Selangor ada banyak sungai.

Sungai di Selangor hampir semuanya dah tercemar dek kelemahan kerajaan negeri, sebab itulah hujan macam mana banyak dan lebat sekalipun, catuan air masih diteruskan sebab sungai saja banyak tapi airnya tak selamat diminum, bubuhla klorin banyak mana pun.

Dalam pada jelas kegagalan di sana sini itupun, Anwar dan bininya masih cakap besar konon dia boleh selesai semua masalah dalam masa satu saat dan sebagainya, jalan daaa..

Silalah masukkan dia ini ke penjara cepat, lagi cepat, lagi baik.


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger