Home » , » Foto Bila Amoi DAP Beratur Seksi Tunggu Air Lombong...

Foto Bila Amoi DAP Beratur Seksi Tunggu Air Lombong...

Written By Unknown on 28/04/2014 | 10:00 am


Hehehehe foto kat atas tu sekadar hiasan..tiada kena mengena dengan tajuk kat atas..malah takde kaitan pun dengan yang hidup atau yang mati..sekadar nak Rakyat Selangor tahu bahawa isu air Selangor ni sebetulnya kritikal..

Buat sementara waktu ni Kalid Gagap, Menteri Besar Selangor 'selamat' buat sementara kerana setiap hari hujan lebat di Selangor..

Khalid lupa bila Allah swt ada sebut ; "Jika tidak kerana adanya haiwan-haiwan dan tumbuhan-tumbuhan di muka bumi ini, maka pastilah tidak akan turun hujan lagi ke muka bumi kerana dosa-dosa manusia.”....panjang lagi ayat ni..tapi setakat tu pun Aakj rasa cukuplah pada manusia yang tahu dan ingin mengetahui tentang betapa kerasnya amaran Allah pada manusia yang angkuh !

Kalau ada sikit kesilapan terjemahan ayat kat atas tu Aakj mohon maaf..

Pemimpin Pakatan Haram dengan bongkak sebelum ini kononnya mampu atasi masalah air dengan teori dan teknologi yang sengaja diadakan..supaya Rakyat Selangor tenang dan tidak memberontak sekejap..akhirnya puok kera ni istuharkan Teknologi Air Lombong hahahah bodohhhhh !!

Aakj ambil kesempatan tanya Cina-Cina yang sememangnya berdarah Dap tentang isu air..muka depa merah taik babi tak leh nak jawab haha sebab depa pun dok beratur tunggu "special delivery"..air percuma dihantar depan rumah...dan paling gila..sikit hari lagi..Air Lombong Special bakal bertamu depan rumah hahaha..

Kesan Air Lombong Special ada d SINI !!



Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger