Home » » BR1M : Banyak Penyelewengan Berlaku ?

BR1M : Banyak Penyelewengan Berlaku ?

Written By Unknown on 27/02/2014 | 8:30 pm


perghHHH lagak mangkok taik Dap..mula nak cari salah..mula nak wujudkan persepsi negatif..mula nak salahkan Kerajaan BN hanya kerana Kerajaan BN sentiasa TEPAT pada JANJI !!

Ketua parti anak beranak Anwar negeri Terengganu mula menimbulkan beberapa persoalan kononnya pemberian BR1M berlaku banyak penyelewangan ;

“Kita desak laporan khas dan terperinci BR1M mengenai statistik pemberian, pembahagian mengikut negeri, jumlah penerima mengikut kaum, pembahagian kelas sosial dan sebagainya.

“Saya syak banyak penyelewengan yang berlaku kerana tidak ada laporan dikeluarkan,”
Ketua Parti anak beranak Anwar Terengganu..maaf namanya Aakj tak berapa nak ingat sebab tak popular langsung dalam list sebagai Pemimpin..yelah..rakyat kampung dia sendiri pun tak berapa kenal dia hahaha ni nak suruh Aakj kenal..haha sori la weyy..pui !!

Sepatutnya dia pergi kedai cermin..beli cermin yang saiz badannya..lepas tu tilik lama-lama dan tanya cermin tu.."Apa yang aku buat untuk Rakyat kawasan aku..?"

Kalau tak berani tanya cermin tu maka ambil cermin dan hempuk atas kepala sendiri sebab soalan terlalu bodoh untuk d jadikan persepsi buruk pada Kerajaan BN. 

Rakyat Terengganu sendiri dah hukum parti pakatan haram ni..cukup sepenggal dan Rakyat Terengganu penggalkan mereka..banyak janji dan ketirisan berlaku semasa Pakatan Haram memerintah Terengganu.

Pertambahan penerima BR1M pun dia kata dia tak faham kenapa..nak Aakj jawab ke kita semua pakat-pakat ketawa hahaha..

Masalah Rayuan pun mangkok ni cuba kaitkan bahawa Kerajaan BN menyeleweng..hahaha nak Aakj jawab juga ke kepeningan dia ni atau kita teruskan ketawa manusia yang berpangkat Ketua parti Anwar Negeri Terengganu niehhh?

Paling bodoh yang dia cuba jadikan isu adalah wujudnya penerima ambil dua kali dan penerima menerima jumlah yang kurang dari sepatutnya..gilaaa..berikan buktilah kalau ada..tuuuiHHH jangan dok reka cerita..nak Aakj tambah sikit lagi ke atau nak kita teruskan ketawa nihhh hahahaha...

“Kita ada dengar banyak kelemahan dalam pemberian BR1M. Ada yang bagi no IC tipu bertujuan untuk dapat dua kali" - Pengerusi parti anak beranak anwar Terengganu.

Bodoh..memang bahalol..sama macam Ketua Umum taik depa..MENIPU Rakyat adalah agenda UTAMA !!

Untuk Rujukan ;

Fakta Yang perlu anda tahu mengenai BR1M 2014, klik d SINI

BR1M ; Kenapa Masih Ada Yang Belum Di Masukkan Dalam Akaun Bank, sila klik d SINI


#Bajet2014 ; BR1M Dinaikkan Dan Diperluaskan, sila klik d SINI





Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger