Home » » Selangor : Pelajar Samseng Ugut Guru Wanita

Selangor : Pelajar Samseng Ugut Guru Wanita

Written By Unknown on 29/01/2014 | 10:42 am



Kes terbaru melibatkan seorang guru perempuan, iaitu Puan Sherilyizatul Adayu bt Abdul Halim yang mengajar di SMK Subang Utama  .  Semaa beliau sedang mngajar dalam kelas di SMK Subang Utama Jln SS18 Subang Jaya, seorg pelajar bernama Raven a/l Bhaskaran dari kelas 4PI telah membuat bising dan mngganggu pelajar lain. Guru tersebut hanya menegur tingkah lakunya.  Tiba-tiba  Raven terus bangun dan menjerit cabar guru tersebut  utk bergaduh. Oleh itu beliau  minta Raven keluar dari kelas supaya tidak  menganggu kelas. 


Raven terus mngangkat kerusi besi dan hendak membaling kearah guru tersebut.  Kemudian Raven  hendak merampas beg, laptop dan hp guru yg di letakkan atas meja. Olen itu guru tersebut  beritahu akan hubungi Polis jika Raven  tidak keluar dari kelas. 


Revan terus menghempas kerusi besi dgn sekuatnya dan berjalan keluar sambil menghempas pintu kelas sekuatnya. Sebelum keluar kelas Revan sempat mengugut guru tersebut  dgn perkataan..you jaga-jaga.. Akibat dari ugutan itu guru tersebut  merasa takut kerana Revan tahu kereta dan alamat rumah pngadu. Utk makluman juga Revan telah banyak kali terlibat dgn kes samada dalam Sekolah mahupun di luar Sekolah dan kes terbaru adalah di syaki terlibat dgn kes bakar kereta dan Pecah sekolah.  Revan juga mempunyai ramai kawan (gengster). 


Gambar hiasan
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger