Home » , » Haram Tabung Haji Sumbang Pada Malaysiakini

Haram Tabung Haji Sumbang Pada Malaysiakini

Written By Unknown on 07/12/2013 | 1:00 pm


Jangan melenting...sekadar pandangan ambo..

Semalam ambo ada petik cerita Roti Gardenia antara penyumbang yang "bernama" besar dalam merealisasikan impian Portal Malaysiakini yang amat terkenal cuba hancurkan Kerajaan BN..klik d SINI.

Dalam artikel tersebut samada sedar atau tidak..rupanya bukan Syed Mokhtar melalui BERNAS saja yang bersungguh benar menyumbang dana bangunan Portal jamban taik ni, rupanya Tabung Haji juga terpalit sama..

Samada besar atau kecik saham yang Tabung Haji pegang dalam Roti Gardenia tu bukan isu..isunya Tabung Haji juga d lihat bersubahat sama dalam hal ini..yelah..pemegang saham..takkan biarkan semua keputusan d buat oleh pihak pengurusan yang d bayar gaji..takkan langsung tak peduli dengan hasil pendapatan halal yang sewenangnya d sumbangkan kepada puok yang ingin lihat Kerajaan BN tumbang !

Saidina Ali pernah buat perumpamaan mengenai syak atau was-was dalam isu HALAL dan HARAM..lebih kurangnya begini ;

"Kalau dalam seperiuk besar kita masak makanan..kita campak secebis kuku babi dalam masakan itu..bolehkah kita makan?"

Ambo bab hukum ni bukan reti sangat..tak berani nak jatuhkan halal atau haram..bukan macam azhar idrus..berfatwa sakan walaupun fatwa yang d keluarkannya itu d ragui sahnya..

Kepada Datuk Azeez Rahim..tolonglah semak balik..masih adakah lagi saham Tabung Haji dalam perniagaan ini? tak kiralah berapa peratus pun..kalau ada maka jawablah kepada penyokong Kerajaan BN yang bermatian pertahankan Kerajaan BN dari serangan fitnah Portal taraf jamban babi ini..permintaan ini juga ambo ajukan pada Syed Mokhtar..

Apakah ada udang yang dok menyelit d sebalik batu..apakah tak tahan dengan serangan pada Syed Mokhtar oleh Portal Jamban Babi ni maka sumbangan d berikan atas dasar TUTUP MULUT..??

Apakah anda semua lupa penyokong BN dok pertahankan anda selama ini..kesian sukarelawan siber yang bermati-matian pertahankan anda ketika anda d fitnah..Apakah ini jalan mudah untuk tutup mulut anjing kurap?

Maaf bahasa agak kasar..tapi hakikatnya itulah perkataan sesuai pada anjing kurap pakatan haram..

Kalau Tabung Haji dah tiada saham d situ..ambo minta maaf..sekodar bertanya..tapi yang pasti Syed Mokhtar ada sahamnya d situ..mohon jawapan..tqtqtq


Displaying IMG_00001271.jpg




Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger