Home » » Video ; Azmin Ali Wajib Jawab "Definasi" YB Jamban !!

Video ; Azmin Ali Wajib Jawab "Definasi" YB Jamban !!

Written By Unknown on 15/11/2013 | 4:00 pm



WAKIL RAKYAT PAKATAN...JAMBAN !!

Ambo letak lagi sekali bukan sekadar hiburan..tapi nak sahabat yang sudah lihat video ini teliti lagi sekali bagaimana puok kera ni ambik kesempatan nak tunjukkan pada Rakyat Malaysia bahawa mereka tahu segalannya..
Puok kera ni tahu bahawa Kamera ada merakam kejadian ini dan masing-masing berebut nak tunjukkan pada Rakyat Kawasan masing-masing bahawa mereka sedang 'bekerja' untuk Rakyat !! Penuh dengan Sandiwara !!
Kalau anda tak percaya..luangkan satu hari..pergilah ke Parlimen..puok kera ni hanya akan hadir bila ada isu yang kononnya mampu untuk burukkan Kerajaab BN..hari lain mangkok taik ni tak nampak muka pun..ye la peraturan kehadiran amat longgar !!
Kepada Azmin Ali..dok sibuk nak manipulasi apa itu DEFINASI "24jam"..cu cerita sikit apa itu gambar d atas? Kalau ore lain..ambo minta maafla..kikiki..tuuuihhHH !!
VIDEO: Sejarah Hitam Pembangkang Di Dewan Rakyat Tercipta Hari Ini!http://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/11/DSC_0015-300x163.jpghttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/11/DSC_0015-300x163-150x150.jpgMyNewsHubmyHangatUtama

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger