Home » » #PRKSgLimau ; Imam Masjid Sg Dedap Tuduh Kerajaan BN Kerajaan Kafir Quraisy

#PRKSgLimau ; Imam Masjid Sg Dedap Tuduh Kerajaan BN Kerajaan Kafir Quraisy

Written By Unknown on 01/11/2013 | 3:07 pm




BANGKAI !! JAHIL !! SESAT !!

Khurbah Jumaat hari ini d cemari dengan suara hasutan iblis yang masih bersarang dalam kepala Imam yang dengan bongkaknya mengaku dia sahabat baik kepada Calon Pas..dengan jahilnya beliau terus menyerang Kerajaan Bn..menuduh Kerajaan BN adalah sama dengan Kerajaan Kafir Quraisy yang wajib d tentang oleh Warga Dun Sg Limau !!

Kejadian d Masjid Sg Dedap tadi mencerminkan wajah sebenar Pas..terdesak untuk dapatkan undi dan dengan mudah jatuhkan hukum wajib melawan kerajaan !!

Mohon pihak berwajib sisat perkara ini dan ambil tindakan..BUANG SAJA KHATIB yang jenis gunakan mimbar Jumaat ini sesuka hati..masih ramai lagi d Dun Sg Limau yang mampu menjadi Khatib dan imam yang baik..yang tahu bagaimana Nabi saw baca khutbah..kalau setakat dapat tauliah jadi imam atas dasar boleh baca kitab jawi..ramai lagi yang lebih berkelayakan yang mampu harmonikan rakyat Dun Sg Limau.

Kepada Khatib mangkok taik Dap  ni..kalau rasa duit yang d terima dari Kerajaan Bn adalah duit haram..berenti saja jadi Imam dan Khatib !!

Rasa nok ludoh pun ada ni....!!!!


..bersambung..AUDIO yang d rakam oleh sahabat ambo akan ambo keluarkan nanti...


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger