Home » » #PRKSgLimau ; Azhar Idrus Ceramah "UNDI BN MASUK NERAKA" Di Masjid Tanpa Tauliah Hari Ini?

#PRKSgLimau ; Azhar Idrus Ceramah "UNDI BN MASUK NERAKA" Di Masjid Tanpa Tauliah Hari Ini?

Written By Unknown on 03/11/2013 | 12:00 pm




BERAPA KALI MUKHRIZ NAK BERI AMARAN?!!!


Azhar Idrus akhirnya d jemput untuk 'meriahkan' Pilihanraya Kecil Dun Sg Limau..bertempat d Masjid Simpang Empat Kg Sedaka jam 7 ptg ini beliau akan berceloteh karat dengan tajuk "Sakaratul Maut" !!

Anda boleh percaya ke itu tajuknya..??

Bermula dari Khutbah Jumaat kelmarin puok kera ni jemput orang luar untuk jadi Khatib..untuk baca khutbah jumaat dan dengan berani..dengan bongkak menyerang Kerajaan BN sebagai Kerajaan Kafir Quraisy dan wajib d tentang !! klik d SINI untuk dengar rakaman audio apa yang terjadi pada Khutbah Jumaat tersebut !

Datuk Mukhriz kata ; "..Kita akan ambil tindakan, kita tidak akan bagi amaran lagi.."

Setakat nak buat kenyataan akhbar yang kononnya nampak garang..ramai yang boleh buat..akhirnya ambo bimbang SINDROM MENTERI AMARAN akan berjangkit kat Mukhriz pula..Rakyat Malaysia nak lihat TINDAKAN..bukan setakat nak populis dalam media saja..lihat dan ambil contoh dari Datuk Zahid Hamidi..BERANI BERTINDAK..bukan sekadar BERANI BERCAKAP !!

Bukannya Mukhriz tak tahu bahawa Jabatan Agama Kedah hampir 80% adalah parasit pas..guru-guru Sekolah Menengah dan Rendah juga begitu..malah kakitangan Kerajaan Negeri pun berlambak yang tentang Kerajaan BN secara terang-terangan..BERANI BERTINDAK? kalau tak berani maka usah bicara soal BERANI BERUBAH !!

Sori..ambo bukan emosi..cuma kesian kat jentera UMNO-BN kat bawah..penat buat kerja siang dan malam..akhirnya puok kera ni senang je bawa masuk orang luar yang belum tentu ada tauliah..naik masjid dan hentam Kerajaan BN..

Kepada Datuk Mukhriz..dengarlah suara hati jentera UMNO-BN d akar umbi..anda dah popular dan d sukai ramai..gunalah kebijaksanaan yang Allah berikan pada Datuk..InsyaAllah..Allah bersama Datuk !!

Kepada Azhar Idrus..banner kat atas tu sekadar hiasan..tajuk ambo pung sebagai kiasan..mung fikir moleklah kalu nak bicara soal SAKRATULMAUT..apa yang keluar dari mulut pelawok mung bakal d hisab juga !!




Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger