Home » » Foto ; Manusia Gila..Binatang Ini Di Jadikan Pelacur !! Nauzubillah !

Foto ; Manusia Gila..Binatang Ini Di Jadikan Pelacur !! Nauzubillah !

Written By Unknown on 24/11/2013 | 2:00 pm




Kekejaman manusia terhadap binatang semakin menjadi jadi. Sedih sekali membaca berita tentang haiwan Sumatera yang hampir pupus kerana diburu, kini ada satu berita lagi yang membuat marah sekaligus sukar dipercayai. Di Kalimantan, seekor Orangutan betina dijadikan pelacur di rumah pelacuran.

Pony, Orangutan berkelamin betina ini menjadi objek pemuas hasrat seksual di penyetempatan di Kerengpangi. Yang membuat bulu kuduk berdiri, yang berkaitan seksual dengan Pony adalah manusia. Lelaki carian kenikmatan rupanya tidak hanya memilih manusia, tapi juga binatang.

Pony diajari bertingkah layaknya manusia, bahkan seluruh bulunya dicukur dan tubuhnya diikat di katil. Alhasil kulit poni menjadi merah tubuhnya tak berdaya. Menyedihkan sekali bahawa pelacuran kepada manusia saja sudah dikecam banyak orang, dan ini terjadi pada haiwan.

Aktivis pencinta haiwan cuba menyelamatkan Pony. Memerlukan bantuan menyelamatkan Pony dari tempat itu. Polis hutan tidak menyerahkan Pony begitu saja pada Organisasi Penyelamat Orangutan Borneo. Mereka menghadang dengan senjata, pisau, bahkan melengkapi diri dengan senapang serbu AK-47.


Wanita yang memelihara Pony bahkan histeria. Wanita yang mempunyai panggilan Desilets berkata bahawa Pony sudah seperti anaknya sendiri. "Paling membuat saya sedih, tidak ada undang-undang di Indonesia menetapkan hal ini.

Sumber: tabekpuang.blogspot.com
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger