Home » » #PRKSgLimau ; Syiah Serang Sungai Limau !!

#PRKSgLimau ; Syiah Serang Sungai Limau !!

Written By Unknown on 29/10/2013 | 1:00 pm

"Ya Ali Madad..Menangkanlah Jemaah Kami"..Banner penganut Syiah dah mula pasang d sekitar Dun Sungai Limau !!

Bukan setakat Calon yang hinggakan hari ini tak berani bersumpah bahawa beliau bukan penganut maupun pro-Syiah..jentera tambahan Pas d Kedah juga d beritakan ada juga dari Syiah..malah yang terbaru ambo dengar dari sahabat ambo dari Sungai Limau..pelajar-pelajar yang pro Syiah dalam dan luar negara juga dah mula turun untuk bantu calon Pas..pelajar dari Syria pun ada katanya..

Lihat saja puok kera ni...dengan berani gantung banner sokongan terbuka kepada Calon Pas dari Geng Syiah sesat..menurut sumber bilik gerakan pakatan haram..banner ini d pasang d kawasan kubu kuat Pas, Jalan Kg Sungai Kering !

Kata Tok Guru ambo..mudah je nak kenal puok Syiah ni..."..muka tiada nur, kalau bercakap ia bongkak, suka memaki orang, suka menghina orang lain dan bersikap agresif..bagi yang muslimah..majoritinya suka berpurdah labuh dan akan pegang gambar pemimpin kemana saja mereka pergi..mereka taksub pemimpin"

Ambo nampak, gerakan pro atau penganut syiah terpaksa d kerah kerana nak selamatkan airmuka Mahfuz..mungkin bagi mereka..Mahfuz ni dah tahap ulama Syiah..yelah pemimpin katakan..Mullah..itu kot taraf Mahfuss..!! tuuuiHH !!




foto hiasan !!






Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger