Home » » #PRKSgLimau ; Polis Wajib Tangkap Samseng Import Pas Di Bukit Choras

#PRKSgLimau ; Polis Wajib Tangkap Samseng Import Pas Di Bukit Choras

Written By Unknown on 25/10/2013 | 3:00 pm



PERHATIAN SEGERA KEPADA PDRM !!

Khabar yang kurang menyenangkan mula tersebar d peti undi Bukit Choras, Dun Sg Limau..Pas mula import ramai samseng BERKUBU d sana termasuk 10 orang yang d katakan bekas Tentera..bersara..mereka datang dari Melaka !!

Pas d katakan mula memasang khemah khas untuk tempatkan mereka berkawal d jalan masuk utama Kg Bukit Choras dan pada setiap malam mereka berkumpul dalam kumpulan 30-40 orang yang majoritinya pemuda Pas yang d asuh bertindak agresif.

Suasana ini menimbulkan rasa kurang senang d kalangan penduduk setempat yang bukan semuanya suka dengan cara politik sebegini.

Puok Samseng taik minyak ni d katakan berlagak seperti mereka lebih berkuasa dari anggota Polis..ada yang kena periksa kenderaan kiranya mereka kenalpasti bahawa itu adalah kenderaan dari luar kawasan.

Perkara yang sama pernah terjadi ketika PRU13 yang lalu, rombongan kenderaan Calon BN ketika itu turut d tahan dan timbul kekecohan, nasib baik Ketua Cawangan UMNO Bukit Choras datang untuk redakan keadaan..semua jadi iblis..semua takut kalah..maka cara ini saja d lihat sesuai untuk takutkan pengundi !

Kepada PDRM..tangani segera isu ini..tangkap je mangkok taik yang berlagak samseng Kg Dusun..tuuuihHHH !!

foto kat atas tu hiasan je..keganasan d KL dulu..puok kera ni juga !!



Pas cemas..ceramah kosong..kosong..kosong !!
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger