Home » » #PRKSgLimau ; Calon Pas Dari "Kem Benci Azizan" ?

#PRKSgLimau ; Calon Pas Dari "Kem Benci Azizan" ?

Written By Unknown on 25/10/2013 | 2:00 pm




Calon Pro Syiah, Calon Anak Saudara Phahrolrazi..kini dah ramai berkata..beliau juga dari Kem yang benci dan kutuk arwah Azizan kerana beliau merupakan dua-pupu kepada bekas Exco negeri zaman Pas yang terang-terang kutuk Arwah Azizan..malah menghina arwah ketika arwah d potong kakinya.

Semua ahli Pas d Malaysia tahu bahawa Calon ini dari Kem Phahrolrazi yang tak sebulu dengan Mahfuz dan ada masalah besar dengan Mat Sabu. Malah ramai yang kecewa bila rahsia besar Phahrolrazi terbongkar..melantik saudara terdekat sebagai Ketua Jabatan Tadika Pas Kedah..selama ini ahli Pas tidak tahu !!

"..nampak sangat beliau (phahrolrazi) susun kekuatan peribadi di Kedah demi survival politik beliau.." - sumber bilik gerakan pakatan haram

Yang paling teruk, phahrolrazi menjadi Pengarah Unit Media Sosial jentera Pas d Pilihanraya Kecil Dun Sg Limau kali ini, semuanya kerana Phahrolrazi d lihat cuba mengambil kesempatan sempena pilihanraya kecil ini untuk mengawal selia berita-berita d internet kerana beliau amat takut banyak rahsia kegagalan beliau semasa Pas memerintah dulu terbongkar dan yang paling penting, hasrat nak kekalkan kuasa dalam Pas Kedah tercapai.

"..beliau sendiri tak reti apa itu media sosial.." keluh penyokong Pas Dun Sungai Limau.

Bahang tempias "Kem Benci Azizan" ini jelas kelihatan, buktinya..malam tadi d ceramah-ceramah Pas..semuanya sepi..tak sampai pun 40 orang kampung yang hadir..lengang..sepi..mati !!

"..dia terang-terang kutuk arwah azizan..paling tak boleh terima bila kutuk arwah ketika beliau d potong kedua kakinya..arwah kena bala katanya.." -warga Dun Sg Limau !

"..tak reti malu guna poster gambar arwah.." - pengundi Dun Sg Limau


Mana kata 3000 orang?!!
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger