Home » » #PRKSgLimau : OPS Cantas Wajib Di Segerakan Di Sini !!

#PRKSgLimau : OPS Cantas Wajib Di Segerakan Di Sini !!

Written By Unknown on 26/10/2013 | 10:00 am


Samseng !! Budaya Jahiliah !! Perangai Syiah !!

Semalam ambo ada laporkan tentang wujudnya Samseng Import oleh pakatan haram jadah d Pusat Daerah Mengundi Kg Bukit Choras, Dun Sg Limau..klik d SINI.

Rupanya dalam paper pun ada keluar tentang kelakuan vavi puok kera ni..jenis yang tak tahu malu..akibatnya ada yang cuba mengusik Ahli Puteri UMNO d salah sebuah pasar malam Sungai Limau. Puok pas d lihat tertekan kerana menurut sumber dalaman..Pas tersilap memilih calon..Calon Pas banyak masalah..Calon Pas rupanya 'calon proksi' Phahrolrazi..musuh politik Mahfuz dan juga Mat Sabu.

Kalau anda masih ingat, dulu d salah satu pilihanraya kecil pun sudah berlaku samseng pas celaka selak kain tunjuk kemaluan pada ahli pergerakan Puteri UMNO..kalau tak silap, d pilihanraya kecil Anak Bukit, Kedah !!

Apakah PDRM nak ambil ringan cerita-cerita yang sedang hangat d perkatakan ini?

Apakah kita nak tunggu ada cerita sadis..ada yang mati d rogol atau d bunuh kerana taksub politik atau amalkan politik gaya Syiah? kasar dan ganas? Nauzubillah !!

Mohon sangat pihak PDRM menyiasat sendiri tentang kewujudan jentera khas pakatan haram ini terutama d Kg Bukit Choras yang d kata d datangkan khas dari Melaka dan mereka ini bekas tentera !! 

Apa niat sebenar pakatan haram pasang khemah khas, berlonggok d jambatan dan ganggu pemandu kenderaan yang keluar masuk ke kampung tersebut..berlagak lebih dari polis..tuuuiHHH !!

Mereka bergaduh sesama sendiri..mereka pening..sawan babi dan saat yang sama mereka nak kekalkan kuasa pakatan haram d Dun Sg Limau..mereka akan buat apa saja..fikirkanlah !!





Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger