Home » » #PRKSgLimau ; Leman Lawak Bodow Orak Langkah Awal Mengejar "Karung Akhirat"?

#PRKSgLimau ; Leman Lawak Bodow Orak Langkah Awal Mengejar "Karung Akhirat"?

Written By Unknown on 23/10/2013 | 8:30 pm


Tin Milo..Jabir Rokrat..Karung Guni..perghHHHH deram..derma..derma !!

Malam tadi, Leman Lawak Boddow..awal-awal lagi dah masuk gelanggang..kononnya nak jadi IKON anak Muda Pas Kedah..datang ke majlis mentakedarah BBQ Anak Muda Sokong Ustaz..datang sebagai penceramah yang kononnya hebat sebab pernah masuk program realiti TV, Raja Lawak walaupun kecundang d peringkat awal namun kerana ahli pas ni tak berapa cerdik dan jenis angguk..maka Leman d iktiraf sebagai ikon popular pas..boleh d lembukan oleh pemimpin pas peringkat neheri dan pusat !!

Anda fikir sanggup ke Leman ni datang berkhidmat percuma ke?
Anda fikir dia sanggup habiskan duit petrol dan tidur kat masjid atau surau demi sebuah perjuangan ke?..kalau anda berfikir begitu..anda mengadap cermin solek d rumah anda dan anda jeritkan AKU BODDOWWW !!

Leman tahu..sebagai peserta yang kalah beliau takkan dapat peluang apa-apa dalam industri hiburan..tapi kesempatan atas kebodohan pas d pergunakan untuk penuhkan tembolok sendiri..kesempatan cari duit dengan ceramah bodohnya dan dia tahu..orang yang datang pasti akan teruja sebab dia pernah masuk TV dan dia boleh demand upah yang tinggi..kononnya bertaraf selebriti !!

Setakat naik ke pentas ceramah dan lontarkan fitnah dusta..ambo pun boleh buat..sambil ceramah sambil mata tu dok pandang berapa ramai yang datang malam ini..ye lah..lagi ramai lagi masyuuuk..malah sambil tu juga dalam hati dok berdoa agar tin milo kembung berisi penuh..

"Industri cukai ceramah' ni d lihat dah sebati dengan budaya parti sesat ini..gaji wakil rakyat mereka selamat..rumah boleh besarkan atau beli yang besar..boleh tukar kereta dan opssss tambah isteri !!

Kalau tekaan ambo salon..sori lahh leman hahaha..foto d atas sekadar hiasan..
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger