Home » » Foto ; "Kedai Halal Sex" Di Benarkan?

Foto ; "Kedai Halal Sex" Di Benarkan?

Written By Unknown on 23/10/2013 | 9:30 pm




ISTANBUL - Sebuah kedai Seks Online yang dilabel halal dibuka di Turki. Kedai ini menjual kondom , minyak urut dan minyak wangi .

Ini merupakan kedai seks pertama yang dibuka di negara dengan majoriti penganut Islam. Kedai yang bernama " Halal Sex Shop " menyebutkan semua produk yang disediakan dipastikan selamat. Pihak kedai mendakwa mereka menjual barang sesuai dengan norma Islam.

Saat pertama masuk website ini, pengunjung akan menerima dua link berbeza antara laki -laki dan perempuan. Kedai ini juga menyediakan topik- topik seks untuk dibincangkan seperti norma seks dalam Islam dan kehidupan seks Islam.

Pengasas kedai online yang masih belum diketahui mengatakan, dirinya yakin bahawa website ini dapat membuka pandangan pihak yang apatis mengenai Islam sangat bertentangan dengan seks.

" Kepercayaan Islam amat menghargai seks dalam keadaan tertentu," ujar pengasas kedai seks tersebut , seperti dipetik dari Ahram , Selasa ( 22/10/2013 ) .

Turki sendiri tidak membenarkan kedai tersebut dikenali sebagai kedai seks. Perdana Menteri Turki Recep Teyep Erdogan menyarankan kedai kontroversi ini disebut sebagai kedai cinta.


Aakj ; patutlah Allah hantar bala...

Sumber tribunnews.com
Share this article :

+ comments + 1 comments

10/24/2013 2:29 pm

Haluk Murat Demirel, 38 ..this is the entrepreneur..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger