Home » » Tangkapan Geng Kongsi Gelap ; Foto "Ayahanda" Bertatoo Penuh Di Badan?

Tangkapan Geng Kongsi Gelap ; Foto "Ayahanda" Bertatoo Penuh Di Badan?

Written By Unknown on 09/09/2013 | 1:00 pm



Semalam aakj ada keluarkan cerita awal berhubung isu d atas..menurut sumber, tangkapan yang d buat adalah Ketua Geng Samseng d kawasan tersebut yang berpangkat Ayahanda. Baca cerita penuh semalam d SINI.

Yang menjadi tandatanya aakj..apakah beliau ini dari Kumpulan Double7 atau kumpulan 69? tapi kalau ikut apa yang aakj fikir..dari mana kumpulan sekali pun..kalau salah tetap salah..apa lagi dengan lihat barang yang turut d rampas..pergHHH 3 pucuk bedil tu..hehe bedil ni dalam bahasa Kelate..bahasa KL = Pistol !

Siap ada sijil pentauliahan sebagai AYAHANDA..penaung kumpulan d situ. Yang sedihnya..nama beliau adalah nama Islam..bukan nama orang bukan Islam..apakah bertatoo itu makanya akan d geruni oleh pihak lain? Nauzubillah..mengikut sumber pun sama..Ketua ni adalah berbangsa Melayu dan beragama Islam..

Aakj sokong kalau NGO Melayu d tubuhkan secara rasmi demi perjuangkan untung nasib orang Melayu d Tanah tumpah darahku ini..NGO yang ingin bersama UMNO..yang turut sama benteras gejala jenayah ini..bukan yang menjadi dalang d sebalik kejadian jenayah d negara kita ini.

Jom bantu Polis !!


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger