Home » » Selangor Terkini ; Ahli Majlis Pakatan Paksa Pembantu Rumah Seks Oral !!

Selangor Terkini ; Ahli Majlis Pakatan Paksa Pembantu Rumah Seks Oral !!

Written By Unknown on 28/09/2013 | 8:37 pm


Seorang Pembantu Rumah Warga Kemboja telah membuat laporan polis terhadap majikannya berikutan dakwaan beliau d paksa membuat oral seks oleh majikannya sendiri.

Kejadian d laporkan berlaku hampir 2 jam setiap hari d waktu pagi..dan perlakuan oral tersebut terpaksa d buat hingga majikannya keluar airmani dan pembantu rumah tersebut mendakwa beliau juga d paksa menelan airmani majikannya itu.

Malah menurut mangsa, beliau akan d marahi dan d halau keluar rumah kiranya enggan melakukan seks oral tersebut dan d ugut kiranya beliau laporkan pada orang lain tentang perbuatannya.

Pembantu rumah yang d ingin d kenali sebagai Sok Lee, 33 tahun mendakwa paspot permit asal beliau juga masih d dalam simpanan ejen pembantu rumah yang perkenalkan beliau dengan majikannya.

Menurut sumber, suspek adalah Ahli Majlis MBPJ yang begitu aktif dalam NGO dan merupakan penyokong pakatan haram. Suspek juga adalah seorang yang berkerusi roda kerana d katakan menghidapi penyakit polio.

Abang suspek yang d kenali sebagai Raman telah membuat laporan polis d IPD Petaling Jaya dan mengikut sumber, suspek telah pun d panggil ke balai polis untuk memberikan keterangan. Tiada tangkapan d buat dan kes d siasat d bawah seksyen 377C Kanun Keseksaan.

Suspek juga d katakan pernah bekerja sebagai wartawan The Sun.

foto hiasan


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger