Home » » Anak Arwah Azizan Razak Pukul Anggota PDRM Cawangan Khas?

Anak Arwah Azizan Razak Pukul Anggota PDRM Cawangan Khas?

Written By Unknown on 28/09/2013 | 6:00 pm




Allahhuakbar !! mula-mula aakj terima email ini dari sahabat d utara..aakj baca berkali-kali..ye lah terkejut..apakah ini benar atau sengaja nak fitnah keluarga yang d rundung malang..

Kejadian anggota PDRM dari cawangan khas ini d katakan berlaku d Hospital Sultanah Bahiyah. Menurut sumber, anggota bersama rakan setugas ketika itu sedang menjalankan tugas mengambil gambar jenazah arwah Mantan Menteri Besar Kedah.

Ketika itu, anak lelaki arwah yang d katakan turut sama berada d situ mula marah dan menyerang anggota PDRM tersebut. Turut campurtangan dan menengking Anggota PDRM yang sedang menjalankan tugas adalah pengawal peribadi arwah.

Pengawal peribadi arwah menarik baju anggota PDRM dan membawa anggota keluar dari kawasan bilik ICU..sambil tinggikan suara pengawal peribadi tersebut turut mengarahkan agar gambar-gambar yang d ambil oleh Anggota PDRM tersebut d padamkan dari kamera.

Menurut sumber..pengawal peribadi arwah adalah anggota polis juga yang berpangkat konstable.

Mangsa mengalami kecederaan d pipi, keting dan calar d leher akibat serang tersebut. Menurut sumber lagi..siasatan sedang d jalankan.

Kekadang kita lupa antara tugas dan tanggungjawab orang lain..mereka juga menjalankan amanah yang d beri dan ianya adalah prosedur biasa. Nasib baik kejadian ini tidak d rakam dalam bentuk video..pergHHH kalau tidak dah jadi lagi satu video seakan bini Mat Yoo..menyerang orang yang sedang menjalankan tugas.

Kepada keluarga arwah..aakj ucapkan takziah..



foto hiasan
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger