Home » » Muslimah DAP ; Gelaran Pelacur Memalukan Saya & Keluarga, Satu Penghinaan

Muslimah DAP ; Gelaran Pelacur Memalukan Saya & Keluarga, Satu Penghinaan

Written By Unknown on 04/10/2014 | 6:23 pm



Aakj ; Bila dah buat keputusan masuk politik..nak sangat berjuang atas landasan yang korang pikir itulah yang terbaik..maka kena bersedialah dengan segala bentuk serangan dan tohmahan !!

Kalau takut kena hina..maka tak yah dok masuk politik..kalau nak bermanja-manja..baik masuk kelab rekreasi..takdelah kena hina dan kena maki !!

Time u all atas pentas dok kutuk Kerajaan BN bagai..ada hang pa ingat semua tu...nak kena ludoh ?? pui !!

The moment anda pilih untuk awan BN..bermula saat itu Aakj akan serang anda tanpa henti !!

Aakj minta maaf..tiada rasa sikit pun kesian dengan apa yang u all alami ;

Jamila Rahim meluahkan rasa kecewanya selepas dituduh sebagai pelacur dan telah menggadai agama oleh sesetengah pihak dalam beberapa artikel yang disiarkan di dalam beberapa portal media. Klik di SINI

“Saya hanya ingin masuk parti ini dan saya tidak pernah menukar agama saya.

“Saya masih Islam dan saya ingin tekankan perkara ini,” katanya kepada pemberita selepas membuat aduan mengenai dua artikel daripada portal media MYKMU yang berjudul ‘Melati lebih baik jadi pelacur dari sertai DAP’ dan daripada Free Malaysia Today yang berjudul ‘DAP dan Politik Onani’.






Sementara itu, ahli DAP, Dyana Sofya Mohd Daud turut menyelar pihak yang menulis artikel tersebut kerana mempunyai niat untuk menjatuhkannya.

Syefura Othman pula berkata artikel berkenaan telah menjatuhkan maruahnya sebagai perempuan.

“Mereka ini telah menjatuhkan maruah sebagai wanita secara terang-terangan. Bagaimana kita nak tarik lebih ramai wanita memasuki politik? Bila kita masuk sesebuah parti, kita dihina seperti ini. Saya harap tindakan dapat diambil.


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AZMY KELANA JAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger